Gå til innhold

************UKE 8************


Gjest

Anbefalte innlegg

hvordan har vi det om dagen?

Jeg er noe småkvalm, veldig opp og ned.

litt ømme bryster.

Også prumper jeg lett når jeg hoster eller nyser *veldig flaut*

ellers bare dilla på knekkebrød med kaviar!!

Trøtt selvfølgelig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei. Er 8+1 i dag.

 

Blir fort trøtt og sliten. Orker ikke noe særlig mer om dagen enn å jobbe, slappe av ved pc/tv og sove. Men jeg får det til å gå fint rundt på denne måten. Jobber turnus så nyter de dagene jeg kan sove lenge.

Blir kun uvel/kvalm om jeg er sulten eller sliten. Er full av luft selv. Ømme bryster er stort sett bare et problem når jeg skal sove pga at jeg pleier å sove på magen. Har flere ordentlige "mensen-tak" i magen hver dag, våkner av dem om jeg får de mens jeg sover. Må også opp og tisse flere ganger i løpet av natta.

Men alt dette er noe jeg kan leve med, så gjør ikke noe annet enn å glede meg over det lille mirakelet jeg har i magen.

:)

 

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg har nesten ingen symptomer jeg,men tror fortsatt jeg er gravid.

Har lest om en del som ikke har dette.

Og en bør vel være glad for det, er ca 7+4.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg merker egentlig ikke så mye. Litt oppblåst i nedre del av magen, særlig om kvelden. Sjelden eller aldri kvalm (deilig :o)))!), men til gjengjeld av og til ganske så trøtt. *zzZzzZzZZzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzz*

 

Veldig glad i melk om dagen...det var jeg ikke før.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eg trur eg e 8+2 i dag, ikkje sikker før ultralyd om alt for mange veker:) Er som andre har nevnt her, trøtt og sliten og orker ikkje stort mer enn jobb og slapper av på sofaen med TV eller PC etterpå. Småkvalm innimellom, men da er det bare å spise nåke, så går det over:) Slite skikkelig med at eg har veldig lysst på et eller anna, men finne ikkje ut ka...?!?!?!... hehe.. så. Magen har allerede begynt å tyte ut over buksekanten, og ømme bryster kommer og går.

I natt var faktisk første natt siden eg merka at eg va gravid at eg ikkje måtte opp å tisse!!:):)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er 8 +1 tror jeg. Har stortsett vert i grei form, bare litt kvalm og ganske trøtt. I går var det værre hadde SÅ hodepine (det hadde kanskje ikke noe med graviditeten å gjøre, men kan vel ha med hormoner å gjøre?) i tilegg var jeg veldig kvalm og trøtt. Slutter egentlig 12 på jobben i går, og skulle hjem til lillegull på 1år. Det ble litt for tøft, heldigvis kunne mamma steppe inn som barnevakt, så sov til 16:30 og da var jeg heldigvis i litt bedre form. Legger meg ofte kl.8 på kvelden.. og må opp på do 1 eller 2 ganger hver natt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...