Gå til innhold

gravid i molde, noen flere??????

Anbefalte innlegg

Hei alle sammen!

Har termin 21 februar og bor i Molde. Kjenner ingen andre gravide, og synes det er litt trist. det er litt vanskelig å dele alle tanker og problemer, og gleder med venninner som ikke har peiling på hva jeg snakker om! Er det flere som er gravide som har det sånn?? Hadde vært kjekt å kunne møtes flere sammen som ikke har gjort dette før, og synes det er det rareste vi har opplevd i verden!

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/10714112-gravid-i-molde-noen-flere/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hej!

Det arrangeres BIM treff på torsdag på Eide (Kaffe café kl. 19.30). Da er det endel både fra Molde og omegn som skal ta turen for å skravle om store mager og forandringer i livet fremover. Møt opp du også og få lettet på "gravid-skravle-behovet".

• 2 uker senere...
  • 2 uker senere...

Heisann :-)

Jeg har termin et sted mellom 24.februar (menstermin) og 8. mars (ul-termin), og kan godt tenke meg å treffe flere gravide i området.

Hva er alderen deres?

Og skal dere på dette treffet på blå uken som kommer?

Jeg registrerte meg i dag, så jeg har ikke kjent til dette treffet før i dag... så vet ikke helt om jeg vil dukke opp uten å kjenne en sjel. hehe :-)

Hei hei, snuser litt på siden jeg og tanken på å møte noen flere gravide! Er ei jente på 24 år som bor i Molde, men er oppvokst på sunnmørssiden. Henger litt etter dere andre som har skrevet her for jeg har termin 18.april (mensentermin, skal på ultralyd om en uke).

Hadde nå vært kjekt å vist hvem dere er og kanskje kunne bli med på skravletreff en gang :-)

Annonse

Hei alle sammen.

Hadde vært kjekt å kunne treffe noen flere som er gavide og som man etter vært kanskje kan trille litt sammens med. Er selv 26 år og har termin 16 mars.

Renate :-) Tror kanskje vi kjenner hverandre litt...Kan det stemme at vi jobber ved siden av hverandre?

Rita.

Hei igjen.

Hehe lille Molde ;)

Heldig du om du kommer deg tilbake, selv så blir jeg nok helt borte om ikke så lenge. Har bekken plager som ikke ligner grisen. Klarer ikke å fungere hjemme i det hele tatt etter en dag på jobben og det med 50 % sykemelding. får sikkert 5-10 spørsmål hver dag om jeg har skadet foten, vagger som en gås og jeg lover deg det ser ikke bra ut!! Hehe.

Hvordan går det med deg da?

Hei hei Renate!

Jeg er ei Finsk jente på 26 år som bor i Molde også. Jeg og samboeren min har akkurat flyttet fra Trondheim og jeg vil gjerne møte andra gravide får å ha noen å snakke med om det spesiel tiden. Min termin er 16.Mai, men kanskje det endras når jeg går på ultralyd i desember.

Det skulle vara gøy å møte deg Renate og andra gravide jenter. =)

*Kaisa-Mari*

Annonse

• 2 uker senere...
  • 4 måneder senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...