ღMaria har TO prinsesserღ Skrevet 23. oktober 2007 #1 Skrevet 23. oktober 2007 http://www.finn.no/finn/bap/object?finnkode=11498098&sid=xz18rdaWiSjP860184&WT.svl=Link her er linken...hvis du vil se...bare ta kontakt om noen lurer på no=)
oftebustat Skrevet 23. oktober 2007 #2 Skrevet 23. oktober 2007 Jeg så den på Finn igår, ser veldig kjekk ut, spesielt siden håndtaket gjør at den kan brukes begge veier Hadde jeg vært lenger på vei ( kun 14 uker) hadde det vært aktuelt, men jeg synes det er litt tidlig å begynne å handle inn utstyr
Anonym bruker Skrevet 23. oktober 2007 #3 Skrevet 23. oktober 2007 Kan jeg spørre hvorfor du selger den allerede nå?
ღMaria har TO prinsesserღ Skrevet 24. oktober 2007 Forfatter #4 Skrevet 24. oktober 2007 det kan du... det er fordi det blir dårlig plass til gulla mine nå¨i vinter..for de skal jo ha på mye klær pluss vognpose...så har de jo ikke vært sitt"rom" så da blir det litt mer klumsete.. men den er perfekt når barna er små og enda litt større..mener jeg:)) mine kan heller ikke sitte enda..så da blir det litt kjedeøli for dem:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå