Gå til innhold

Tidlig UL idag nå klokken tolv!! Bankende hjerte i slutten av uke fem?


Lotte&Babyspiren

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Hei. Hadde tidlig ul i går, 5+5. De kunne da se at jeg var gravid, men ikke noe bankende hjerte, så jeg skal tilbake om en ukes tid. De tok også Hcg, skal ta en ny blodprøve om to dager. Lykke til!!! Spennende å høre om du får se et hjerte som slår!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg var på innvendig UL pga blødning. Var da 7 uker... På skjermen så vi ei lita reke med et lite bankende hjerte, men jeg ble satt tilbake til 6 uker... Så kanskje! ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi så ikke noe før i uke 7:)

Men husk nå og ikke bli lei deg vist du ikke ser noe hjerte da;), det er jo tidlig:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei! Vi så bankende hjerte når vi var 5+3. Var på ul når vi var 7+6 og da var den lille litt større enn forventet, så det er mulig jeg er noen dager lengre på vei. Lykke til, spennende!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

De så nesten ingenting på ultralyd. Det er over to uker siden jeg fikk positiv test, så dette syntes jeg var merkelig, Plutselig føler jeg meg ikke fullt så gravid lengre..:(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hei hei, de må vel ha sett noe??

jeg testet pos for 3 uker siden og var på ul fredagen da så de ingenting, men idag så de plommesekken og hjerte så ikke mist motet.

Skulle du komme igjen for ny ul??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han kunne ikke fortelle hva han så egentlig, så ja jeg skal tilbake den 6.november! Ble kvalm i går...og er litt mer kvalm idag. Jeg som trodde jeg ikke skulle bli kvalm..:( Får håpe spiren vokser litt til 6.November!!:)

 

xxx

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jaja de vokser masse den første tiden, det er spiren min et levende bevis på.

senk skuldrene dine og slapp av litt, kroppen din reagerer neg på stress.

Ta en dag av gangen og se frem til neste ul time du;O)

Dette går så bra så

Lenke til kommentar
Del på andre sider

syns bare det er så teit at han sa at han ikke visste hva han egentlig så og hvis det var noe han så så var det ca 3 mm lang...merkelig måte å si det på men han ville vel ikke gi meg falske forhåpninger. Det blir to lange kvalmende uker..:S Alt går nok bra ja:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hmm åssen lege var det da, kan jo ikke si det slik da.

nei vettu da hadde jeg tatt meg en priv ul

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hmm... Fikk med bilde da jeg var på UL jeg. Så ut som ei lita reke, hadde et hjerte som banket og jeg var 6 uker på vei!

0,33 cm var reka og´, fra rompe til hodet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ultralyd apparatet så noe nedstøvet ut, altså gammelt..:( Og det var også gubbene som varr og selve lokalet!! Følte meg ikke helt. dette var privat gyn!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når dere sier at dere ser et bankende hjerte,mener dere at dere ser hjerte pulsere da? Hadde forventet dette siden jeg har lest masse om det her inne at folk ser et bakende hjerte,men jeg er 10 uker på vei og var på ul idag,kvaliteten var kjempedårlig men jeg så tydelig fosteret. Men så ingenting som pulserte,så jeg måtte spørre om legen kunne se hjerteaktivitet og det kunne han,men det kunne ikke jeg:-(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det pulserer ikke som i at det vokser/krymper i takt med hjerteslagene, men hjertet blinker. Kanskje vanskelig å se hvis ikke legen forklarer samtidig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...