Gå til innhold

Magen kjennes rar om morgenen


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Hvis jeg ligger lenge på en side om natten og så snur meg, så blir jeg litt kvalm og får litt murringer i magen. Når jeg står opp etter en natts søvn så ser magen helt rar ut! Ikke flat som den pleier å være (magen min pleier ihvertfall å være flatere om morgenen enn om kvelden). Den står på en måte litt ut og kjennes helt hard. I tillegg føler jeg at underlivet er "oppblåst" og at livmoren sakte men sikkert faller nedover i bekkenet. Det stikker og strekker i et par timer, før den liksom føles "på plass". Føler meg helt rar jeg... Er i uke 7 så det er jo ikke fordi jeg har noe særlig å bære på enda heller :) Flere som føler seg rare i magen om morgenen/natten?

 

Dette spørsmålet ble så rart at jeg tør ikke å signere med nick ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

må bare spør:-) blir den bedre etter et godt do besøk?? jeg ligger og kjenner at jeg ikke kan ligge på magen om morgenen og får på en måte mensmurringer, men går på toalettet og etterpå er jeg bedre..tror for min del at magen er hard for det blir den når en er gravid og så trykker tarmene på livmoren eller ligamentene rundt..??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva er det å være redd for, det er jo ingen som vet hvem du er om du signerer anonym eller med Nick??:D Det er jo derfor vi har forumet fordi du kan stille slike spørsmål, og ingenting er vel noe å være flau for når det gjelder å bære frem et barn?:D

 

Jeg hadde det slik som deg i mitt første fullbårne svangerskap. Fikk mage i uke 7 jeg, en bitteliten kulemage, det var sikkert pga all blodet til livmoren, blæren, embryoet og litt luft:):)

Det er i alle fall ikke noe unormalt!!:):)

 

Og jeg har hatt det slik et par ganger i dette svangerskapet og jeg er snart i uke seks. Må du tisse oftere?

På meg har det stikket og strekket i snart en uke...Så lenge du ikke har ikkelige smerter (tenkte da på bekkenløsning?)

 

Lykke til videre!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk for svar begge to :)

 

Jeg må tisse oftere ja, men bare om natten. Veldig praktisk ;) La meg kl 22 i går og var oppe og tisset tre ganger før jeg sovnet.

 

Veldig fint svar med at det sikkert er pga all blodet til livmoren, blæren, embryoet og litt luft:):) Det er akkurat sånn det føles! Stikkingene gjør ikke veldig vondt, kjennes bare rart egentlig. Som om små dozere jobber i bekkenet mitt ;)

 

Lykke til videre til dere også!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...