Kvitrebekk Skrevet 23. oktober 2007 #1 Del Skrevet 23. oktober 2007 Jeg ble henvist til hjertespesialist for bilyd på hjertet og skjønte at legen min var litt stresset over lyden. Var hos hjertespesialist i går og fastlegen i dag. De fant, så vidt jeg forstå på spesialisten, at jeg har en delt hjerteklaff, men han ville ikke konkludere om det skulle gjøres noe før han fikk undersøkt meg en gang til om 3 uker. Hva han legger i "gjøre noe" vet jeg ikke. Fastlegen min sa i dag at han hadde tenkt på denne lyden og det var tydelig at han ikke likte det. han snakket igjen om mulig keisersnitt. Det som i hvertfall er betryggende er at begge legene skjønte min bekymring i forhold til eventuelt hastekeisersnitt underveis i fødsel dersom det viser seg at det går over stokk og stein. Det virket som de begge da var med på et planlagt keisersnitt dersom det var nødvendig. Føler jeg fortsatt sitter med masse spørsmål og masse tanker rundt dette. Får liksom heller ikke begynt å forberede meg mentalt på hva som skal komme. For jeg vet jo ikke hva det blir! Synes også keisersnitt virker ganske skummelt. Liker ikke tanken på at noen skal skjære i meg i våken tilstand. Så nå er det nye 3 uker med venting... Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/10713659-bilyd-p%C3%A5-hjertet-og-keisersnitt/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lillegull,2 på jorden,1 engel Skrevet 23. oktober 2007 #2 Del Skrevet 23. oktober 2007 Ang hjertelyden vet jeg ikke, men jeg vil si at du ikke må tenke på keisersnitt som skummelt. Jeg har hatt to, og skal ha ett til om noen mnd. Det er ikke så ille som det kanskje virker på forhånd.. Det ligger flere gode tråder her inne som beskriver prosedyren. Lykke til! Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/10713659-bilyd-p%C3%A5-hjertet-og-keisersnitt/#findComment-10714912 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå