Gå til innhold

Farge på vogn til gutt?? hva velger dere??

Anbefalte innlegg

Jeg lurer veldig på hvilken farge jeg skal velge,om jeg skal gå for standard svart eller en annen farge,ønsker meg egentlig svart og turkis eller svart og lime,men det er vanskelig virker det som...

Tenker på at det er vinter baby med tanke på snø og søle også,noen som har erfaringer kanskje..

Fortsetter under...

Jeg har kjøpt OTH sin mørkebrune. Tror fargen heter sjokolade. Er kjempefin sammen med både blått og rosa, så om jeg skulle få en jente i neste runde, duger den fortsatt. Er også fin sammen med turkis, om du vil ha tilbehøret i den fargen... Jeg liker iallefall fargen veldig godt...

Vår første var rød og svart - valgte de fargene fordi det var de fineste.

Vogn nr 2 er svart.

Jeg ville holdt meg unna "mote-farger". Er kanskje ikke like stilig om noen år om du skal bruke vogna da. Kanskje ikke like enkelt å selge heller.

Annonse

For få år siden hadde nok ingen villet ha en brun vogn.....

Jeg vurderer både hva jeg liker, og hva som evt vil være salgbart videre. Har nå en rød EW (sportsdel) og den kjøpte jeg fordi jeg synes den røde var finest. Har gutt nå, men vet ikke hva jeg har i magen. Dette trekket kommer vi sikkert til å slite ut, så den vil ikke bli solgt videre. Den blir brukt til 2 barn. Men nå har jeg akkurat kjøpt bag til vogna. Den kommer vi til å senge etter noen mnd, og valgte nøytral marineblå. Tror den holder seg best i forhold til evt flekker også.

Vi har en farge som heter jungle/lime på Emmaljungaen vår.. Den er mørk olivengønn og lys lime-grønn.. Kjempefine farger! Men sikler litt på en av de nye fargene til Emmaljunga da... Vet ikke hva den heter, men den er svart og orange-rød.. Liker også knalle farger. Synes helt rødt er like fint til både gutt og jente.. :) Hadde jeg vært rik, hadde jeg hatt masse vogner i alle farger og modeller... ;)

Men til HI : Velg det du synes er finest selv, ikke hva alle andre mener... Det er du som skal leve med vogna... ;)

X-lander-vognene finnes i svart og knallbål/turkis og i svart/lime- selges på Babymagasinet. JEg har en, den er bra den, og stoffet er lett å tørke av. Og de er ikke så svinsk dyre heller! http://www.x-lander.com/xlander/en/

Hvis man skal være veldig fornuftig og tenker på videresalg, så holder man seg laaangt unna trendfargene. Og det vil si at svart omtrent er det eneste som gjelder, til nød marineblått.

Men hvis ikke, kjøp det du vil ha :-)

Emmaljunga har vel også disse fargekombinasjonene mener jeg å huske?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...