Anonym bruker Skrevet 23. oktober 2007 #1 Skrevet 23. oktober 2007 Da er vi i navnefinalen. Storebror heter Erik. Blir det for kjedelig med Ane? Vi har ett etternavn, med to stavelser, som begynner på F. Som dere skjønner liker vi det litt enkelt :-). Jeg foreslo Ane Sofie, men mannen liker ikke dobbeltnavn. Hva synes dere?
Gjest Skrevet 23. oktober 2007 #3 Skrevet 23. oktober 2007 Her tenker jeg med en gang Ane. Det passer flott til Erik, har to stavelser begge to. Dessuten er Ane etter min mening et veldig pent navn. Det jeg har sett nå er at det er på vei opp, selvfølgelig har flere enn meg tenkt det, men det er jo ikke sikkert det blir poppis da.
nr to på vei:) Skrevet 23. oktober 2007 #4 Skrevet 23. oktober 2007 Jeg ville gått for Ane, det er et kjempefint navn:)
prebs Skrevet 23. oktober 2007 #5 Skrevet 23. oktober 2007 Ane er kjempefint og passer best til Eirik. Enig med mannen din når det gjelder dobbeltnavn...
Vannmann35 Skrevet 23. oktober 2007 #8 Skrevet 23. oktober 2007 Erik og Camilla - to kjempefine navn som jeg kunne vurdert selv! Ane er også pent, men litt kjedelig. Det er færre småjenter som heter Camilla enn Ane i alle fall :-) Det var 148 babyer som fikk navnet Ane i 2006, mot 113 Camilla.
Anonym bruker Skrevet 23. oktober 2007 #9 Skrevet 23. oktober 2007 Ane og Erik passer godt sammen. Camilla er en helt annen type navn. Ane signaliserer bevissthet om valget av navn. Lykke til!
Anonym bruker Skrevet 24. oktober 2007 #10 Skrevet 24. oktober 2007 Synes Ane passer best sammen med Erik. Hvis dere velger Camilla bør det i det minste skrives med K for at det skal passe bedre, ellers virker de som 2 helt forskjellige typer navn. Ane er absolutt ikke for kjedelig, det er fint!!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå