Anonym bruker Skrevet 23. oktober 2007 #1 Skrevet 23. oktober 2007 Hvordan var hormonene deres i førsten med flerlinger? Mer enn vanlig? Mye gråt og latter?
Ventet på nr 2 og 3 Skrevet 23. oktober 2007 #2 Skrevet 23. oktober 2007 Er kun 7 uker på vei men er utrolig hormonell, mye mer en jeg var med min datter. Gråter for minste lille ting...
Gjest Skrevet 23. oktober 2007 #3 Skrevet 23. oktober 2007 Jeg kan jo i grunn ikke sammenligne da dette er min første graviditet, men syns ikke jeg er så veldig hormonell i forhold til mine venninner som har hatt en i magen. Men griner lett av alt som vises av følelser på tv.. Hvis du skjønner hva jeg mener
opsi fødeklar Skrevet 24. oktober 2007 #4 Skrevet 24. oktober 2007 Hei. Jeg skal på UL i morra for å se om det er en eller fler. Legen kjente livmora mi i uke 10, jeg har hatt utslag på graviditetstest( noe jeg ikke har hatt med mine tre fra før, grunnet lavt hcg) , Hormoner er heeeelt ute av balanse, gråter for alt- og da mener jeg alt! Melka tyter av puppene. Jeg både gleder og gruer meg til denne ultralyden;)
Coria Skrevet 26. oktober 2007 #5 Skrevet 26. oktober 2007 Jeg merket ikke noe spesielt. Men det gjorde jeg vel heller ikke da jeg var gravid med bare en.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå