Trooghåp76 Skrevet 23. oktober 2007 #1 Skrevet 23. oktober 2007 Har nu vært i Danmark og hatt to inseminasjona i samme syklus men det gikk ikkje min vei. På Nordica sier de at jeg må vente til det har gått 14 dager men hva er vitsen når mensen melder sin ankomst. Får se om jeg drar ned i november da har jeg nemlig eggløsning på den rette siden og da er kanskje sjansen enda større. Selv om jeg regerte på pergo kuren var det bare en stor og mange små. Føler egentlig bare tomhet nå. Det er så dyrt også og reise fra langt oppi nord norge og mange ting som skal klaffe. Lykke til dere andre.
liesje Skrevet 23. oktober 2007 #2 Skrevet 23. oktober 2007 Hei, så trist, jeg skjønner at du er langt nede nå. Enn føler seg helt tom og lite kan hjelpe som trøst. Men jeg sier det likevel , ikke gi opp, det er mye som skal klaffe, men en gang klaffer det og da er visst alle sorger glemt.......Hold målet i sikte og stå på.
Oh'rly Skrevet 26. oktober 2007 #3 Skrevet 26. oktober 2007 Det er en tung prosess ja, og helt sikkert ekstra tøft når du i tillegg får den lange reiseveien. Men premien når alt klaffer gjør det jo verdt innsatsen så jeg håper du når målet snart =)
Storkfrøken69 Skrevet 26. oktober 2007 #4 Skrevet 26. oktober 2007 Hei Jeg kan ikke si annet enn at jeg føler med deg og ønsker at lykken står din riktige eggstokk bi neste syklus )
Trooghåp76 Skrevet 27. oktober 2007 Forfatter #5 Skrevet 27. oktober 2007 Hei Takk til alle som har skrevet til meg. Trodde jeg skulle takle dette bedre men dette var skikkelig tungt. Men nå er det vel bare og brette opp armene og reise nedover igjen. Har sjekket kalendern min og det er fullmåne når jeg skal til danmark og er ikke det en positiv innvirkning?? Mener jeg har lest det en plass. Lykke til alle sammen og tusen takk for støtte og oppmuntring.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå