Gå til innhold

Bugaboo Cameleon

nettigull og Lenora lille..

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Annonse

Annonse

Nettigull:

Av de du ramser opp som alternativer er største forskjellene svingbare hjul (på Bugaboo, men ikke de andre), og vekten.

Prøv å få lånt deg en vogn med svingbare hjul eller svingbart forhjul (kan være hvilken som helst type!) og trill litt med den, så finne du ut om du foretrekker det, eller en tradisjonell 4-hjuling uten sving. Noen sverger til det ene, andre motsatt..

Når det gjelder vekt er Emmaljunga og Simo (litt avhengig av hvilken modell du velger selvsagt) endel tyngre enn Bugaboo. B veier 9kg, mens en kombivogn fra Simo veier 20,8kg. Ganske stor forskjell når du skal opp en bakke med en halvt års gammel baby oppi som veier 8-9kg. Har du bekkenløsning er det et must med lett vogn. Bor du et "flatt" sted uten bakker spiller det mindre rolle, men uansett hva man tror på forhånd, så blir det mange løft ut og inn av bilen.. Er du sterk, trent og kan løfte litt betyr det jo ikke så mye, men tenk etter hva du liker og om du makter en tung vogn. Vekten på Simovognene er oppgitt på nettsiden, men på Emmaljunga vet jeg ikke -kanskje på nettstedet det også?

Ikke noe hyggelig om man ikke får brukt vognen pga det ene eller andre, så det er lurt at du tar deg tid til å vurdere alternativene.

Lykke til!

Du må trykke på en knapp til venstre i menyen som heter "incl.VAT" slik at den viser "ex.VAT" -altså uten den nederlandske momsen. Sjekket nå, summen på vogna uten mva ble 696,- også trakk jeg fra 50 som man får i rabatt, regnet om til norske kr med dagens kurs og fikk 4992,98kr. Da uten frakt. Men likevel veeldig billig! :-)

Det kan godt hende det var momsen jeg betalte. Fikk sikkert litt dårlig forklaring over tlf ..Jeg brydde meg ikke så mye heller tok og betalte regningen for vognen måtte jeg jo ha.

Jeg er kjempe fornøyd med vognen + jeg har ikke sett så mange som har den i denim trekk,.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...