Gå til innhold

Fødeplass

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvor lang tid tok det før dere fikk brevet i posten om at dere har fått plass/ også evt om time til ultralyd ved samme sted..er 3 uker siden jeg var hos legen, da han skulle sende det til Kongsvinger...begynner å bli utålmodig jeg..;o)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Var hos legen idag og kan jo se ut til at jeg må smøre meg med tålmodighet da, dersom det skal ta mange uker å få svar.. :s KJipern!

Men vi har jo noen mnd igjen da jenter og føde får vi nok garantert samme hva;)

Skrevet

Hehe, kanskje det, men for noen tar det bare et par dager før man får svar også høres det ut som..hadde vært så greit å fått datoen for ultralyd, slik at jeg har noe å se frem til! :o) Fødeplass får man jo, men når det haster så fælt å søke når er hos legen så er det så rart at jeg ikke får svar tilbake om at ting er på stell! :o)

Skrevet

SykehusNorge er vel langt fra både rettferdig og logisk ser det ut til. Men kan jo kanskje være en ide og ringe de og høre? Har iallefall selv hatt god erfaring med andre saker. De får da plutselig en stemme og ikke bare papirer å forholde seg til.

I følge legen min ville de allefall gi beskjed dersom man ikke fikk plass, det var mer enten eller.. Og han mente egentlig at jeg hadde sååå god tid til å søke (er 9+4 idag visst).. GLad jeg bare tok kontroll og ba om å bli søkt inn med en gang jeg da:s

OM du ringer sykehuset kan du jo spørre om hvor lang ventetid du må beregne for svar, så slipper du å vente ved postkassa hver dag. At de ikke bare innser hvor viktig dette er for oss!!!! Hallo..! ;) Hehehe..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...