Gjest Skrevet 22. oktober 2007 #1 Skrevet 22. oktober 2007 Krysser fingrene for at opptiningen går greit og at du får tilbake to fine egg i morgen! Husk å fortelle hvordan det går, da *klem til deg*
Lilly 79 Skrevet 23. oktober 2007 #2 Skrevet 23. oktober 2007 Opptiningen gikk kjempegreit, begge eggene de tok opp fortsatte å dele seg videre:-) Så nå er jeg tilbake fra sykehuset, eggene var ca. 6-8 delte ved innsetting:-) Masse klemmer til deg!:-)
Trondheim 74 Skrevet 23. oktober 2007 #3 Skrevet 23. oktober 2007 Hei igjen :-) Så bra at det gikk fint for deg, håper at de fester seg nå. Har du fått satt inn 2 egg? Det gikk ikke bra for meg i dag, nok en gang avbrutt alt. Slimhinna var på 4.1 i dag :-( Nå skal de nok en gang ta opp saken til diskusjon... Klæmz
Lilly 79 Skrevet 23. oktober 2007 #4 Skrevet 23. oktober 2007 Hei Trondheim 74! FAEN SÅ KJIPT!!!! Unnskyld bannskapen her, men jeg blir så irritert å lei meg på dine vegne! Aner de noe om hvorfor det blir sånn?? Håper så innmari de finner en løsning på problemet ditt. De er ikke optiistiske ihht. meg heller. De synes slimhinna var alt for tynn, noe jeg kan forst, den var jo bare 6.2 ved innsetting... Men jeg må ha trua. klem til deg!:-)
Trondheim 74 Skrevet 23. oktober 2007 #5 Skrevet 23. oktober 2007 De må vel ha sitt diskusjons forum igjen, det hadde de også etter siste runde i mai. For å se hva de skal gjøre. I dag kom det inn enda en lege og hun skjønte heller ikke noe. De fant nå ut at runden med egguthentinge også hadde lav livmorslimhinne 6mm selv om det var stimulering da. Så tror de er rimelig blanke nå, jeg er problembarnet! Håper bare at de prøver igjen, jeg vil heller prøve så kanskje vi lykkes. Jeg får høre på fredagen hva de finner ut. Satser nok på oppstart igjen på 1 mens dag. Og den kommer vel veldig snart nå. Lykke til, vi får holde kontakten og se hvordan det går :-)
Lilly 79 Skrevet 23. oktober 2007 #6 Skrevet 23. oktober 2007 Ja det må vi absolutt! Håpe så innmari at det lykkes for deg! Må bare få si at During sa til meg at de har hatt flere graviditeter på 5 mm slimhinne, så om du bare klarer å karre til deg det, liksom?;-) Jeg skal iallefall heie på deg!:-) Oppdater oss da! Klem
Brumm Skrevet 23. oktober 2007 #7 Skrevet 23. oktober 2007 Gratulerer med gulleggene!!!!!!!!!!!!!!!!!! fantastisk å lese:o) All lykke ønskes, så skal vi teste positivt om 2 uker!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Klem
Gjest Skrevet 23. oktober 2007 #8 Skrevet 23. oktober 2007 Åh, det er jo helt fantastisk!!!! Nå ble jeg kjempeglad! 6-8 delte egg er jo mer enn man kan håpe på også, da! Mitt beste var 4-delt. Nå fikk jeg så god følelse på deg altså!! Forresten, hørte et godt råd for rugeperioden, og det er å holde bekkenområdet godt og varmt for optimal blodsirkulasjon. Noen bruker en avklipt ullstrømpebukse for å holde seg varm. Blodsirkulasjonen er jo viktig for slimhinnen, så kanskje du skal tenke litt på det Jeg har vært på UL i dag, var veldig nervøs men babyen lever og har det bra! Stor hurra-klem til deg!
Lilly 79 Skrevet 23. oktober 2007 #9 Skrevet 23. oktober 2007 Ååååå, HURRA for deg!!!!! Så godt å høre at alt var bra på UL!!:-) Jeg skal ta i bruk varmeflaske på dette forsøket tenkte jeg!:-) Nå er det jakten på kjærligheten!:-) Klem
Gjest Skrevet 25. oktober 2007 #10 Skrevet 25. oktober 2007 Hvordan er det med deg, Lilly? Du får holde deg god og varm mens du venter Varmeflaske hørtes lurt ut. Så får du pakke deg inn i et deilig pledd og kose deg med sjokolade på sofaen...mmmmm..!!! Tror jeg må sende gubben ut etter en Japp, he he!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå