lilletrille*28juni* Skrevet 22. oktober 2007 #1 Skrevet 22. oktober 2007 Hei...Noen som vet om det kinesiske kartet virkelig stemmer??????
ballblom Skrevet 22. oktober 2007 #2 Skrevet 22. oktober 2007 tvilsomt.. Er debatter om det, og det stemmer vel ca i 50% av gangene ;-)
Rascal_4.11<3 Skrevet 22. oktober 2007 #3 Skrevet 22. oktober 2007 Tviler litt selv, stemmer det blir det gutt på meg, bah da vinner sambo navn krigen ^^ Men like lyst på begge deler så spiller egentlig ingen rolle sånn sett..
TBM28 er lykkelig 4barnsmamma Skrevet 22. oktober 2007 #4 Skrevet 22. oktober 2007 Stemmer det kinesiske kartet på meg, så venter jeg en liten gutt passer bra ettersom jeg har jente-gutt-jente fra før. Men utfra kvalmen så tror jeg det er en gutt også, med jentene kastet jeg opp i 9 mnd, med gutten (guttene) var jeg bare kvalm i 2-3 første mnd
Gjest Skrevet 22. oktober 2007 #5 Skrevet 22. oktober 2007 Etter at to av to kinesiske kart jeg fant på "troverdige" nettsider viste forskjellig resultat for meg, ga jeg litt opp troen på det Dessuten har jeg vanskelig for å tro at det er så enkelt som at jevngamle som blir gravide samtidig nødvendigvis får samme kjønn...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå