Gå til innhold

Noen som har kjøpt noe til spiren??


Idun<3tosmå<3

Anbefalte innlegg

Er bare 6 uker på vei, men lurer på om jeg skal kjøpe en liten ting, bare for gjøre de tlitt mere tydelig for meg selv at det er noen der inne....

Kanskje en body eller en smokk eller noe...

 

Har dere tenkt på det?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Tror nok jeg kommer til å kjøpe noe når jeg får lønning.. :-) Kommer ikke til å klare å la være! Tror jeg kommer til å kjøpe et babypledd tenker jeg. De er så søte og myke.. akk! :-) Eller pittebittesmå babysokker.. åå de er så søte!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har tenkt på det og hatt veldig lyst, men har hørt at det "bringer ulykke" å kjøpe noe før uke 12.

 

Men ikke sikkert man bør "høre" på sånt.

Hadde vært hyggelig å kjøpe en liten ting, bamse f.eks:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi gikk til innkjøp av en babyrangle og 2 stk Teletubbies bamser (til foreldre for å si at de kom til å trenge de en dag i mai.. ;) Dette gjorde vi i uke 6, nettopp som du sier for å forstå det hele, og for å ha noe som kunne minne oss på spira;) Slet veldig emd dette før.

 

Ser på Teletubbiene hver dag og forbereder meg på å fortelle det til omverden. Går det ikke bra så vet jeg om mange barn som hadde satt stor pris på disse søte små bamsene.

 

Ellers har jeg kjøpt noen få bodyer og et sett med sengetøy. Men begge deler tenker jeg at kunne blitt en koselig jule/babygave til noen andre hvisomattedersomatte;)

 

Er veldig koselig å kunne gå å titte litt i butikken og glede seg over små kjøp nå. Og siden betyr de kanksje ekstra mye med tanke på hvor mye man gledet seg da man kjøpte sine første små kjøp;)

 

Lykke eller ulykke, ikke vet jeg. Men nå gir deg meg iallefall mye lykke!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hørtes koselig ut! Tenker jeg tar meg en tur ut for å i allefall se på hva som er der ute i løpet av uka!

Er litt uvirkelig ja... Tenkte å kjøpe noe til han som skal bli pappa, tror det er enda mere uvirkelig for han....

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har kjøpt noe småtteri som noen søte små luer og sokker, også har jeg strikket noen kjempesøte sokker og luer, lagde noen på bestilling for ei vennine som nylig har fått ett lite knøtt, men de var så lette å lage så her sitter jeg med 3 par ekstra ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Misunner strikkeegenskapene dine ENORMT!! Drømmer om å strikke til min egen spire også.. Men kommer ikke lenger enn rett og vrang og resultatet blir bare skjerf :s Kanskje ikke så spennende for den lille.. hehe.. Og her er skjerfet mamma strikka da hun ventet på deg.. hehehe...

 

Og til trulte: anbefaler absolutt et par småkjøp! VOgn og seng osv kan vente men noe søtt og smått er jo bare koselig, og man vil alltid få bruk for det. Tok med meg pappan jeg da i vårt prøveåforstådet kjøpsrunde.. Han syns det var helt fjernt men var fornøyd med utkommet..

 

;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Tror jeg venter til jeg er 4-5 mnd på vei :)

Skal vite kjønnet på UL når den tid kommer....

Har også en masse etter de 3 andre barna, men må kjøpe noe nytt til nye babyen også :):)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...