Gå til innhold

Dere som har gått på reductil en stund..hvor mye har dere gått ned??


Holly❄️

Anbefalte innlegg

Og hvor mye mosjon gjør dere?

 

Begynner om en uke, og trener 4 dager i uken (treningssenter)

 

Er så spent.. har mye som må bort...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

hei.har begynt på 2.runde.1.med 15mg

tatt av meg ca 4.5 kg.

har ikke vært så flink å vært ute å trimmet,har regnet i et i flere uker...

men går på tredemølla hver gang jeg er tilfysikalsk beh.

og er nå begnt på step.

så får vi se hvordan det går.

mista lysten på alt som er søtt.brus har jeg ikke smakt siden jeg begynte.

så det er jo bra bare det..

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!

Har gått på de i 4 mnd jeg nå (10 mg)

Skal gå på de i 1 mnd til.

Har gått ned 14 kg siden da så er snart i mål.

Har spist helt normalt men prøver å holde med unna feit mat og gotteri.

Trener 2-3 dager i uka på treningsenter.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

å, jeg blir så motivert av og høre slikt!! Forventer ikke og rase ned i vekt, men at det iallefall går nedover..

 

har en pk liggende på kjøkkenbenken, begynner i morgen:)

 

4 dagers (1,5 time) trening og reductil bør vel gjøre susen eller??;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ja,jeg syns det er bra.

men det er vel ikke bra at man går for fort ned.

noe som heter easy go easy com....

så jeg vet ikke.synd det er så elendig vær her i nord slik at man ikke kan trille tur,det øser ned med regn og blåser kraftig.

så da blir det lite trim når det er bare step 1 gang i uka.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg har sluttet med reductil nå, men når jeg gikk på det så gikk jeg ned litt over 10 kg på noen få mnd.

Nå har jeg gått i flere mnd uten reductil, og vekta går fortsatt ned. Ja, veeeeldig mye saktere enn før, men så lenge den holder seg stabil eller det er nedgang så skal ikke jeg klage:)

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gikk på Reductil i ca 7 mnd tidligere i år, gikk ned i overkant av 20 kg. Har i mnd etter fortsatt å gå ned, har nå gått ned fra 83 til 56 kg. Har enda 3 kg igjen til målet er nådd, men det stresser jeg ikke med. Det flotteste med reductil er at man lærer seg sunne livsstilsendringer, og derfor klarer man å opprettholde nådd vekt i etterkant. Man kommer ikke unna sunn mat og trening;)

Lykke til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

clara78..

trente du mye?

kostholdet legger du automatisk om(iallefall jeg),siden jeg ikke har lyst på søtt og får metthetsfølelsen når man har spist halvparten av det man gjorde før.

jeg blir kvalm hvis det blir for mye søtt så 3 ruter sjokolade er for mye for meg..skulle teste det i helga,men kvalmen kom...da spiser jeg heller ei gulrot når de andre spiser sjokolade...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uhum, enig i den GRAM, men likevel dabbet effekten av reductil litt av (etter en god stund vel å merke) i mitt tilfelle, og da f.eks bursdager o.l kom, var jeg veldig glad for at jeg har vært så bevisst på kostholdet som det jeg har vært;) Om jeg har trent mye? hehehe ja, en del;) fram til juli gikk jeg en time om dagen, 7 dager i uka på stepmaskin foran tv'n. Fra august av har jeg i snitt vært på treningsenteret ca 3 ggr i uka. I tillegg til dette har jeg tatt, og fremdeles tar, jeg 150 sit-ups og 40 push-ups om dagen. Om ikke anna er i hvertfall formen god nå, hihi!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hei!

Har kjempe lyst til å prøve disse pillene! Men er det noen " grense" for at legen gir ut dette? Tenker minimum kilo?! Vil ha av 10 kilo, og er veldig gla i godteri og brus! Trener 3 ganger i uken!

Dere har jo kjempe flotte resultater alle mann her:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

det har vel litt med BMI`en din.har du mellom 27 og 30 så er du å beregne som overvektig så da kan du vel få de.

men det er jo bare å bestill time hos legen å spør.

har ikke dårlig erfaring med min lege,han er veldig positiv til at vi skal få hjelp.vet om flere som han hjelper med å bli henvist for evt mageplastikk osv.

da føler vi det så han bryr seg om oss..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...