Gå til innhold

Noen som kjenner noen som har hatt Bypass operasjon her?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Og skiftet ut alle arteriene rundt hjertet?

Gikk det bra?Dårlig lenge etterpå? Hvor lenge lå den personen på sykehuset?

Skrevet

Bestefaren min har gjort det. Han skiftet 4 årer rundt hjerte. Det gikk kjempefint. Han hadde ingen komplikasjoner selv om han var 83 år da han ble operert. Lå på sykehus i 2 uker, så kom han hjem der han bor alene. Fikk hjelp fra hjemmesykepleien til stell av sår, resten hjalp familien til med. Pga av brystkassen er delt kan de ikke løft mer enn ca 1,5 kg i hver hånd en stund til alt er grodd. Han har fått ett nytt liv etter perasjonen.

Skrevet

Ja, pappa byttet alle 4 årene i starten av juni. Han lå på sykehuset i 1 uke. Var oppe og gikk allerede dagen etter operasjonen. Han hadde ingen komplikasjoner, og ble veldig raskt bedre. Etter 8 uker begynte han så smått og jobbe igjen, og nå jobber han fullt. Han er veldig sprek. Er 53 år gammel.

Skrevet

Mamma. Hun lå nesten en uke. Kom seg fort på bena. Hennes problem var redselen for et nytt infarkt (som hun hadde i forkant av oprasjonen). Så det mentale tok nokså lang tid.

Skrevet

Da var hun 54 år

Skrevet

Min bestefar døde på operasjonsbordet når han skulle ta bypass. Er 1% dødelighet og han var dessverre en av de:(

Skrevet

Takk for svar. Går sikkert helt fint,da.

Skrevet

Pappa`n min har akkurat blitt operert. Byttet ut 4årer. Operert tirsdag og kom hjem etter en uke. Kjempesprek alerede etter 6uker!!!!!:)

Han er 46år.

Skrevet

pappa gjorde også dette for noen år tilbake. tror han var 45. skiftet 4 årer. bare en uke etter følte han at han hadde fått et nytt liv;) han har aldri vært så sprek som han er nå!!

går veldig bra i det aller fleste tilfeller!!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...