Gå til innhold

Er det flere som er hormonelle?

Anbefalte innlegg

Trodde egentlig ikke jeg skulle merke så mye til hormonene denne gangen, siden jeg har født før og var psykisk forberedt.

Jeg hadde vel og merke ikke 3 dagers- barselstårer på føden, men merker det mer etter at jeg har kommet hjem.

I dag hadde jenta mi på 5 år nabogutten på besøk, og da knakk han av en dør på mitt 24 år gamle dukkehus som jenta mi har arvet. Jeg begynte å grine. Ikke helt normal reaksjon.

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/10710878-er-det-flere-som-er-hormonelle/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Uff, he he he, sorry, men må le litt av deg. Det er vel ikke helt vanlig reakson nei.

Jeg hadde heller ikke barselstårer på sykehuset denne gangen, men har det enkelte dager nå..... Så det er sikkert hormonene dine som spiller deg ett puss :-)

Vi har rett til å være litt irrasjonelle og urimelige akkurat nå. Tror ikke jeg er verdens enkleste om dagen. Griner av de merkeligste ting. Nå er snuppa 14 dager og jeg synes det går litt bedre nå enn da jeg kom hjem fra sykehuset for en drøy uke siden. Kanskje sambo er av en annen oppfatning?

Jepp, det er endel hormoner her ja.. eller, det er mulig det er lite søvn som gjør det.. i natt fikk vi ikke lagt ham før 0515, eller JEG fikk ikke lagt ham.. han var så urolig, tror det var vondt i magen. og så våknet han igjen kl. 7, våken en time for mat og stell, og så våken igjen fra 1030 til 15...

Stakar liten, han må jo være trøtt han også, og så driver mamman hans og sipper for ingenting:)

Annonse

Jeg også.

Og så blir jeg så lett rørt. Herregud... Kan se på henne og bare begynne å grine fordi hun er så skjønn.

Og så griner jeg av dårlig samvittighet hvis jeg ikke får sagt skikkelig god natt til 3-åringen før han er sovnet, og så får jeg tårer i øynene bare jeg skriver om det nå. Hjelpe meg... :oD

For ikke å snakke om TV-aksjonen. Har snudd meg vekk hver gang disse stakkars barna har vist seg på skjermen. Jeg takler det rett og slett ikke!

Gleder meg til dette er over. Jeg trodde heller ikke det skulle bli så ille denne gangen som etter forrige fødsel, men der tok jeg feil, gitt!

Jeg misunner dere litt!! Har ikke hatt barselstårer eller noe annet utbrudd, og savner det! Det hadde bare vært godt å grine ut litt stress!!! Det var SÅ masse mas de første to ukene med besøk, bonusbarn hjemme, mann som jobber døgnet rundt og jeg som bare skulle være flink :-)

Tror jeg må sette av litt tid for litt grining jeg!!!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...