Talie Skrevet 22. oktober 2007 #1 Skrevet 22. oktober 2007 Hei. Jeg leste inlegget fra anonym som mente at det bare var klaging og slikt her inne. Fikk vondt i meg når jeg leste det. Man velger selv hva man vil lese her inne, om man er sårbar så holder man seg unna de inleggene man tror er litt tunge. Dette er et sted der man kan gi utløp for de tanker og følelser man har, her finns det andre i samme situasjon som forstår deg eller som kan gi deg råd. Det hjalp meg mye når jeg var på 1. trms. I dette semestret er man ofte litt ekstra urolig for den lille spiren og hva som skjer fremover til 2.trms og videre. Glem det kalde og fæle inlegget til "anonym" Hilsen meg fra 2. trimsemester
Anonym bruker Skrevet 22. oktober 2007 #2 Skrevet 22. oktober 2007 Fint for deg at du er i 2. tri, men alle er ikke så heldig å komme dit!
OhMyGod!!! Skrevet 22. oktober 2007 #4 Skrevet 22. oktober 2007 her skriver hu et oppmuntrende innlegg, å så kommer det selvfølgelig noen med en gang og forsurer det.....ganske typisk...........
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå