Hønseføtter og gulerøtter Skrevet 22. oktober 2007 #1 Skrevet 22. oktober 2007 Ønsker meg selv velkommen inn her igjen etter en etterlengtet positiv test i dag :-) Foreløpig termin er 3/7! Så da er ventetiden igang :-) Og så er det jo masse å kjøpe inn igjen da snuppa vi har fra før av er vinterbarn, hehe :-) Shopping here I come!! Her er det ingen symptomer ennå bortsett fra manglende mens og litt større pupper. Håper det holder seg da jeg hadde hyperemisis hele forrige svangerskap fra uke 5 til snuppa var ute..
Soria Moria ♥nr2 kom 1juli Skrevet 22. oktober 2007 #2 Skrevet 22. oktober 2007 Hei! Rusler inn her jeg og da, ved å si hei til deg. :-) Har termin 4/7 og har også et vinterbarn fra før. født helt sist i januar 2005. Har en del svake symptomer jeg da. Svimmel,trøtt og har så vidt begynt å bli litt småkvalm. Hadde også hyperemisis sist, men det lettet litt da jeg hadde en mnd. igjen. Gratulerer med positiv test. Håper du får et behageligere svangerskap enn du hadde sist. Lykke til! :-)
Hønseføtter og gulerøtter Skrevet 22. oktober 2007 Forfatter #3 Skrevet 22. oktober 2007 Gratulerer med positiv test du også da :-) Og velkommen!! Snuppa er født i slutten av desember 05 så hun er nesten 1 år yngre enn din da :-) Kjipt at du er kvalm allerede da!! Får håper det gir seg fort! Får håper du får et mer behagelig svangerskap du også enn forrige gang. Lykke til du også :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå