Sine82 Skrevet 22. oktober 2007 #1 Skrevet 22. oktober 2007 Hei Jeg lurer på om noen kan svare meg på om man kan teste positivt på graviditetstest og likevel ikke være gravid? Er 5 uker på vei og har hatt litt brun utflod i tre dager men i dag er det utfloden fargeløs. Er første graviditet og er mildt sagt litt engstelig:/
tigergutt<3 Skrevet 22. oktober 2007 #2 Skrevet 22. oktober 2007 hei, ja du kan teste positivt selv om spiren har gitt seg. Hcg kan sitte i kroppen en stund etter en SA, det er veldig forskjellig. For min del så var jeg helt nede på 4 1 uker etter jeg mistet og jeg var 5 +4 uker på vei. MEN, når utfloden er brun og det ikke er snakk om friskt blod så er det bra. Hvis det i tillegg har gitt seg og alt virker normalt så har det helt sikkert gått bra. Jeg blødde mye i to dager og var egentlig ganske sikker på at dette ikke var riktig. Hvis du vil være på den sikre siden så kan du gå til legen å ta blodprøve for å måle hcg, så tar du ny prøve to dager etter for å se etter stigende eller synkende verdier. Dette går nok bra. Lykke til videre!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå