Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det noen her som vet hvor lang ventetid det er på lap og ivf ved riksen? Skal til gynkologen i midten av november for å søke om lap og ivf. Jeg synes det er veldig spennende samtidig som det er utrolig skummelt. Noen som kjenner seg igjen?

Fortsetter under...

Skrevet

Det er ikke noe ventetid for ivf på riksen nå. Men det kan være på lap. Det vet jeg ikke. Det kan også ta litt tid fra søknaden er sendt til dere får komme inn til samtale, men så går det ganske fort. Jeg stikker en finger i været og tipper på at dere kan være i gang innen 3-5 mnd., men har ikke peiling.

Jeg hadde lap på et annet sykehus nov i fjor, søknaden ble mottatt på riksen i mai, vi var til samtale i sept, og kunne begynne med en gang jeg fikk mensen neste gang. Nå var det surr d søknaden skulle bli sendt, og det var sommerlukket. Derfor gikk det litt tid.

Jeg har desverre ikke kommet i gang ennå. Venter fortsatt på mensen etter en sa i sept. Som mange sier: Jeg gru-gleder meg til å sette i gang. Skulle ønske vi kunne klart det på egenhånd, men.....

Lykke til videre "kanskje snart oss?"

Skrevet

Ikke noe ventetid på riksen? Hvorfor er det 7-8 mnd ventetid på andre klinikker som f.eks Porsgrunn da?

Skrevet

Vi skal også til Rikshospitalet i midten av november. Blir spennende. Jeg glede-gruer meg og synes når vi mottok innkalling til time at det hele føltes uvirkelig. Men nå ser jeg fram til det. Håper at spiren etterhvert sitter om det så er med hjelp. Har liksom planlagt 2 barn og nr 1 er vi ferdige med, men nr 2 lar virkelig vente på seg.... Ikke noe gøy å gå å vente på at spiren skal sitte. Er liksom VELDIG klar på å bli ferdig med å gå gravid jeg da...., men det er jo noe med å gå gravid også da.... Kjenne sparkene i magen... osv... :)

Jeg kjenner meg veldig igjen med at det er spennende og samtidig skummelt... Er kjempespent på hva som skjer når vi skal inn dit, hvilke svar vi får osv..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...