vero24 Skrevet 22. oktober 2007 #1 Skrevet 22. oktober 2007 Hei! Er det noen som vet hvor lenge bivirkningene etter pergo-kur pleier å vare? Har hatt en del vondt i hodet. Usikker på om det er pergo kuren som gjør det, men hatt mere vondt enn vanlig. Er på dag 18 nå. Noen som har vært borti det samme kanskje
Tryne_ nr.3 på vei Skrevet 22. oktober 2007 #2 Skrevet 22. oktober 2007 jeg fikk ikke vondt i hode sist jeg brukte pergo, men jeg vet at dette er en vanlig bivirkning. Er godt mulig det er pergoen som gjør det
vero24 Skrevet 22. oktober 2007 Forfatter #3 Skrevet 22. oktober 2007 Ok. Hvis det er pergoen som gjør det, så får jeg håpe det ikke varer så altfor lenge Takk for svaret!
Tryne_ nr.3 på vei Skrevet 22. oktober 2007 #4 Skrevet 22. oktober 2007 Ingen problem. man kan få mange rare bivirkninger av pergo:)
vero24 Skrevet 22. oktober 2007 Forfatter #5 Skrevet 22. oktober 2007 Ja, det er sant Vet du forresten hvilken dag som er vanlig å ta blodprøve for å sjekke om man har hatt El? Jeg fikk beskjed om å ta det på dag 20, men ser det er mange som tar det på dag 22 og 23. Er veldig usikker nå, så jeg må vel ringe å høre for sikkerhets skyld
jåsjenta Skrevet 22. oktober 2007 #6 Skrevet 22. oktober 2007 Jeg er på dag 19, og har vært plaget med hodeverk fra tid til annen fra jeg begynte med pergo. Har vært bra i dag da:) Jeg fikk beskjed av gynekologen min at jeg skulle ta blodprøve for å sjekke el på dag 23. Det som er vanlig er å ta prøven mellom dag 21 og 23(avhengig av helg). Så jeg synes det var litt rart at du skulle ta på dag 20. Kanskje legen har sagt feil. Kan være greit å sjekke opp, så du ikke tar den for tidlig..
Tryne_ nr.3 på vei Skrevet 23. oktober 2007 #7 Skrevet 23. oktober 2007 Ang hva dag man får beskjed om når man skal ta blodprøven, det varierer. Grunnen til dette er pga kvinnens syklus. Dersom jeg hadde en lang syklus å fikk el på dag 19, da hadde jeg måttet ta blodprøven senere enn 21-23. Jeg tror at om du tar den på dag 21 så er det sikkert ingenting i veien for det. Ta en tlf
vero24 Skrevet 23. oktober 2007 Forfatter #8 Skrevet 23. oktober 2007 Ok.. Da får jeg ringe å høre Må nok ta på dag 21 eller 22 jeg da. Dag 23 blir på lørdag. Har heldigvis ikke vondt i hodet hver dag.. Vet du hvor fort man får svar på blodprøva? Blir så spennende å se om jeg har hatt El!
vero24 Skrevet 23. oktober 2007 Forfatter #9 Skrevet 23. oktober 2007 Ok. Jeg har ikke peiling på åssen syklusen min er nå, pga jeg har ikke hatt mens på ca 7mnd. Gjør ting litt vanskeligere lissom. Men skader ikke å ta en tlf
Tryne_ nr.3 på vei Skrevet 23. oktober 2007 #10 Skrevet 23. oktober 2007 Dersom du ikke klarer å vente på brev fra legen, da kan du ringe til de etter ca. 1 uke å få svar over tlf.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå