Gå til innhold

Oth bare fram til 15kg?????????????? Noen erfaringer

Anbefalte innlegg

Har verdens beste og herligste vogn til datteren min, men så med stor forskrekkelse at sportsdelen på Oth ikke er beregnet på barn over 15 kg!

Noen som ahr noen råd? Eller erfaringer?

Har vært igjennom 6 vogner før vi fant denne favoritten, og lurer på hva vi skal gjøre?????????

Fortsetter under...

I butikken jeg kjøpte denne sa de at vogna kan brukes så lenge du trenger vogn... Det står også at man bare skal ha max noen få kilo under vogna, men de jeg kjenner handler masse melk og mat, plasserer det der, og har alri hørt det har vært noe problem. Tror de skriver sånne ting for å dekke seg bak det, og slippe garantiansvar om det skulle skje noe med vogna. Sånn business fungerer....

I min bruksanvisning står det at den tåler 35kg!! i tvilling/trilling kun 25kg pr sete og min gutt er nesten 20 ogn er ikke noe problem.

Har både enkel og tvilling. Jeg bruker tilog med ståbrett på den enkle så da blit jo vekten av begge på den og det er heller ikke noe problem så vet ikke hvor du har sett 15kg?

Har urban jugle da, kanskje du har den andre typen?

Annonse

Barnet ditt kan være bra mange år før hun eller han er over 15 kg... Min datter er snart 6 år og er akkurat under 20 kg... Hun er helt normal i lengde og tyngde... De legger mye på seg frem til 12-13 kg så stopper det litt opp. Når et barn bikker 3 år, er nok ikke vognen noe stort behov. Da er det på tide at barnet øver seg å gå, slik at det ikke henger etter til skolestart, og heller ha vognen som "pause" mulighet på turer!

Tusen takk for at så mange har svart :-))

Står 15kg i min Urban jungle 2006, men er enig med rådene dere har kommet med!

Velger å kjøre på vi, helst så lenge som mulig, dvs si lenge vi har behov for vogn ;-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...