Gå til innhold

Sliten!!! og tiden går så.....


Anitahar2barn

Anbefalte innlegg

Hei!

 

Et lite klageinnlegg kanskje. Jeg har en på snart 20 mnd og har 115% stilling. Er så sliten at jeg ikke får brukt noe tid på meg selv...blir nesten litt deprimert. Alt er likssom kjedelig og leit.. er iallefall ikke i gohumør og det går jo utover både mann og barn. Flere som har det sånn? Håper jeg får mer overskudd etterhvert *sukk* er lei nå. Den eneste trøsten jeg har er at tiden går kjempefort! Med så mye jobbing så flyr ukene veødig kontrast fra forrige gang da jeg venta på hver uke....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg skjønner godt hva du mener, og du må ta det med ro!!

Det blir desverre ikke så mye bedre utover svangeskapet hvist man ikke hører på kroppen og hviler litt mere..

 

For når overskuddet kommer litt tillbake så begynner man og bli tung, og det sliter jo og på kroppen:)

 

Er ikke sikker på att det var dette du ville høre, men det er vertfalt sånn en høygravid har erfart det:)

 

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Forrige gang var jeg også sliten, men da hadde jeg ro når jeg kom fra jobb og fikk slappet av. Men nå når jeg kommer fra jobb har jeg ansvaret for tullemor for da skal gjerne mannen min gjøre sine ting/ jobbe. Hviler så mye jeg kan, men det blir aldri nok :-) kunne tenke meg å legge meg kl seks å sove helt rundt..mmmm det hadde vært godt! Og når jeg hviler får jeg heller ikke gjort ting jeg egentlig vil så det hjelper ikke på humøret. Tror jeg er inne i en litt dårlig sirkel nå jeg. Jobber for mye, men jeg må jobbe siden jeg har vikariat og vil gjerne fortsette i dette. Og da må jeg vente til jeg vet når han fyren jeg er vikar for kommer tilbake. GUD som jeg trenger å klage nå.. :-) fint å klage her istedenfor til amnnen som får nok klaging. Bare at du skjønner hva jeg mener er nok :-) Takk for svar!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...