Jente88 Skrevet 22. oktober 2007 #1 Skrevet 22. oktober 2007 2 uker etter IKM, og den viste negativ!! Og jeg velger å stole på den Lykke til videre alle sammen, og håper at alle som ønsker å bli gravide blir det veldig snart!! En annen dag vet jeg at det er min tur, og da skal det være planlagt... Mvh hilsen
Anonym bruker Skrevet 22. oktober 2007 #2 Skrevet 22. oktober 2007 Fint for deg. Du er jo ikke 20 år enda, alt for tidlig å bli gravid da!
2 prinsar å 1 prinsessa;) Skrevet 22. oktober 2007 #3 Skrevet 22. oktober 2007 Anonym; Vær så snill å hold kjeft! Du kommer tidsnok inn her du også jente88;) Lykke til!
Rascal_4.11<3 Skrevet 22. oktober 2007 #4 Skrevet 22. oktober 2007 Alder er ingen indikasjon på sosial intelligens (noe anonym antageligvis er et stråålende eksempel på) eller evnen til å være en god mor.. lykke til videre, skjer snart skal du se
TBM28 er lykkelig 4barnsmamma Skrevet 22. oktober 2007 #5 Skrevet 22. oktober 2007 Jeg var selv 18 da jeg ble gravid og 19 da hun kom til verden. Er idag lykkelig gift og har snart 4 barn! Har vore sammen med barnefaren i snart 11 år, og vi trives godt sammen enda :) Så om hun er over eller under 20 år kan hun like godt være en god mor som noen annen.... Holdningen til enkelte er til å bli kvalm av.... misunnelig det er det dere er... Så da må dere trakke ned på alle andre.... Nei stå på HI, en vakker dag så kommer du nok snart inn igjen til oss *klem*
Jente88 Skrevet 23. oktober 2007 Forfatter #6 Skrevet 23. oktober 2007 Hehe!! Takk skal dere ha alle sammen Og det er like greit at jeg ikke er gravid.. Så nå skal ut i verden å reise! Hehe!! Lykke til videre alle sammen... Klem fra meg
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå