Gå til innhold

Au.vondt i rompa mi.

snikers

Anbefalte innlegg

Skrevet

Uff.er det noen som har erfaring med slik vondt.Har vondt når jeg sitter særlig på begge sider av halebein og litt oppover.har en slags brennende følese på venstre sete ball opp mot hoften.Er litt redd for at det kan være forløp til bekkenløsning.Håper det er noen av dere som kan gi meg et svar.Ps.er ellers frisk og rask.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg får også vondt rundt halebeinet etter å ha sittet litt stille. 30 min er nok til at jeg begynner å vri meg på stolen. Har bestillt hjelp av noen fysioterapi-mennesker for å finne riktig stol til meg på jobben i morra, så da håper jeg hun vet hva det egentlig kommer av. Skal holde deg oppdatert =)

Skrevet

Det høres ut som bekkenløsning, ja. Jeg har de samme problemene og nå også problemer med å gå noe lenger enn en 5-10 minutter. Jeg har fått påvist bekkenløsning.

Skrevet

Blei ikke noe klokere mht hva det var, men fikk tips om å kjøpe en halebenspute (søk på Google så finner du den). I tillegg har jeg testa ut en bedre stol + pute som ser ut til å virke ganske bra. Syns ikke rumpa har vært kranglete i dag =)

Skrevet

Måtte til legen min i dag.Ble sykemeldt i 2 uker.ble konstatert bekkenløsning.Skal til legen igjen om 2 uker.Kanskje jeg kan gå ned i halv stilling eller slippe helg og kveldsvakter.Blir nok en ordning på dette.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...