Gå til innhold

vet det er tidlig men..

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Man har vel egentlig gått å tyvtittet litt helt siden man fant ut at det var på tide med barn.

Har lovet meg selv å ta det helt easy med akuratt dette.

Men, har sett en super fresh vogn med skive bremser og hele paketet! For de som liker å gå mye i skog og terreng med nedoverbakker osv.

Ingen andre vogner jeg har sett med bremser på styre før. Smart!

jeg skal ha en simo kombi vogn, er så utroli fin vogn. så er det utrolig greit å ha en bag som en kan ta med inn e.l. den kan brukes til mye. Selv om vogna er ganske stor så er den bare så knall flott. Jeg skal heller kjøpe en sports vogn som er enklere og mindre når ungen blir større...

Syntes det er moro å spekulere og tenke litt, selv om vi enda ikke er så langt på vei... :-D

Hehe! så utrolig morsomt å se at andre er like " ivrig" som meg. Vi har imidlertid fått en vogn allerede. det er en basson kombivogn 2003/04 modell. Arvet den av min bror som har to små jenter. Vognen er tipp topp, må bare vaske trekket. Har jo råd til ny vogn, mn ja.. Har kjøpt bilstol da.. fordi dn var på halv pris og d var den jeg hadde lyst på :-) Kan jo alltids ta vare på den hvis noe skulle skje..men vi krysser fingre og tær og så langt er alt ok! Er i uke 8!

Tør nesten ikke si det, men vi har kjøpt vogn allerede! En knallfin sort Quinny Speedy med både dreamybag og sportsdel og mye annet utstyr. Den er superlekker, smal, stødig, lett og svært enkel og slå sammen. Tar minimal plass i sammenslått tilstand. Gleder meg som en unge til å bruke den!!

Vi kjenner flere par som har hatt denne vognen og som har vært kjempe fornøyde, så vi har visst hele tiden at det er den vi vil ha når vår tid kom:)

Annonse

Jeg synes også det er tidlig,men vi måtte bare titte :):) var innom for å titte og drømme oss bort litt, fant en nydelig emmaljunga vogn, perfekt! Kommer garantert til å kjøpe den, mye praktisk tilleggsutstyr, og ikke så dyr heller :)

Men jeg må bare fortelle: men da vi sto der, kom selvfølgelig en meget hyggelig ekspetrise bort, begynte å forklare og kom med prislister og ulike kataloger. Hun anbefalte oss å bestille vognen ca 3 mnd før termin, da de var veldig populære, da kom spørsmålet..... når skulle barne komme, eh.... var bare 5+4 jeg da, og så ærlig som jeg er sa jeg det... dama smilte hun og svare med at da trengte vi forsåvidt ikke komme tilbake å bestille før i februar/mars..... ble så flau :) sendte med oss kataloger hjem og ønsket oss hjertlig velkommen tilbake!!

Til Rampejenta :)

du kan velge design på briovogna, du treng ikke ta d den vogna som ser ut som en gammeldags boblejakke. :) Du kan velge ei vogn uten d... du kan velge i maaange forskjellige farga, og forskjellige hjultyper og hvordan stoffet i vogna skal være, med eller uten "bobler".

:)

det høres jo bra ut.. er en unge som har brio på barnehagen hvor jeg jobber og jeg syns den er veldig fin.. den er vel litt lettere enn simo sin vogn??

men hvordan er det med størrelsen som sovevogn.. tenker på at ungen blir ett halvt år til vinteren når dem skal sove med mye klær og store poser liksom..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...