Gå til innhold

Vicky1984

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

heisann :)

først må jeg si at jeg syntes det var trist å høre at du mistet...

jeg var bare 4+3 når jeg mistet, men hadde ikke funnet det ut om jeg ikke hadde vært hos gyn og tatt innvendig ul... fikk jo mensen når jeg skulle og sånn så eneste jeg merket var disse stygge klumpene...

men jeg blødde bare i 4 dager og spottet i 2... uten noen smerter eller noenting...

testet etter el fra dag 11-19 men fant den ikke så trodde ikke jeg hadde hatt el... (men tror jeg la fra meg testene for fort) så bare raskt på de og kastet de.. :S

tok blodprøve på dag 23 som viste el, men da aner jeg ikke når jeg hadde el dessverre...

men regnet dette som en vanlig mens og skulle da hatt IKM forrige mandag.. testet positivt på lør for 10 dager siden og på mandag hos legen (7dager siden) og med en temp som er ekstremt høyt så sitter det iallefall ikke igjen...

de sier jo at man skal vente en mnd for å finne ut mer nøyaktig termin, men dette overså vi og det klaffet :)

håper håper håper at det samme vil skje deg... :) det er jo masse hormoner i kroppen din nå :)

masse lykke til... (ps: vi prøvde annenhver metoden de første dagene, men så bare kjørte vi på)

*************************babystøv*********************************'

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/10708221-vicky1984/#findComment-10711239
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...