Gå til innhold

biltema & stetoskop??

Anbefalte innlegg

Skrevet

leste her et sted at flere har prøvd noe utstyr til bil for å høre hjertelyden.. virker det? og hva er evt. art.nr?

Fortsetter under...

Skrevet

Vi har dette stetoskopet, men kjøpt inn til bilen da.. Har prøvd det på magen, men pappaen hører mye bedre med sitt eget øre. Jeg har prøvd fra uke 16 eller noe, og ikke klart å høre noe med det. Hmmm, kanskje jeg skal prøve i kveld, lenge siden sist.

Men morkaken ligger foran babyen hos meg, så jeg kjente spark sent, og legen holdt på i flere minutter på forrige kontroll (uke 24) for å finne fosterlyden. Pappaen har og problemer med å høre den når han legger øret inntil.

Min erfaring så langt er ikke god med det stetoskopet. Men tror det blir kult når jeg er nærmere termin :-) De to tidligere sv skapene mine har pappaen hørt fosterlyden med øret uten problem. Denne gangen håper jeg å få høre selv også!!

Skrevet

hallaisen:)

Nå har jeg vært på biltema idag og kjøpt meg stetoskop;)

Har prøvd og finne hjertet,men hører ingen ting jeg...Hører ikke mitt eget hjerte heller...Men sånn er det alltid med med meg,klarer ikke finne det når jeg skal...hehehe!

Men jeg trykket stettoet inntil magen og hytteknøttet sparket det vekk..Så han er der i hvertfall og koser seg...

Er bare 24 uker så det kan jo være det er litt tidelig for meg og finne hjertet..

Skrevet

JEg har prøvd stetoskopet også, men hører ingen hjertelyd. Hører min egen om jeg lytter, men det er temmelig svakt det også, så har ikke helt den store troen på det stetoskopet altså. KAn legge til at legen alltid finner hjertelyden på første forsøk på kontroll.

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...