Tingelingelate med to tomater Skrevet 22. oktober 2007 #1 Skrevet 22. oktober 2007 Står bare på pakken at det er ikke meningen at det skal spises, men er det giftig? Noen som vet? Mini elsker å holde på med dette og da må jeg jo sitte å leke sammen med han. Tuppa på bare 11 mnd vil jo så gjerne være med, men hun er jo for liten til å leke med dette. Har prøvd å gi henne tegnesaker, men det var ikke noe interessant. Så om dette ikke er giftig så kan hun jo få prøve dette hun også. Hun putter jo ting i munnen, men jeg er jo der så jeg følger jo med. Men om hun skulle få noe i munnen og svelge det er det da farlig?
Tingelingelate med to tomater Skrevet 23. oktober 2007 Forfatter #3 Skrevet 23. oktober 2007 Tusen takk for svar:-) Da kan jo kanskje tuppa få leke med dette hun også:-)
Meg og mini med ny spire :) Skrevet 23. oktober 2007 #4 Skrevet 23. oktober 2007 når jeg jobbet i bhg fikk de minste alltid noe av playdoh en i seg, og de overlevde uten problem.. hehe neida, tror det hadde stått advarsel om at det var giftig om det var det!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå