AnLin *j07* med januargutt. Skrevet 22. oktober 2007 #1 Skrevet 22. oktober 2007 Trodde dette ville går over, men nå skriker hun og drar seg vekk fra puppen omtrent ved hvert måltid. Før roet hun seg når hun fikk den andre puppen, men nå er hun stort sett urolig og gråter.. Er så trist når hun ikke er fornøyd. Noen som har noen tips på hva som kan hjelpe? Har prøvd å rape henne og hun gulper masse og roer seg når vi er oppe og går litt med henne etter måltidet.. Hun er 3 mnd og får kun morsmelk.
Expat Skrevet 22. oktober 2007 #2 Skrevet 22. oktober 2007 Får hun tenner? Er hun mett? Min var veldig sugevillig og ville suge lenger enn hun ville spise (gulpet ganske imponerende). Da hun var 3mnd måtte jeg putte inn sutten etter en 5min eller så, så sovnet hun lykkelig ved "puppen"...uten den "plagsomme" melka.
Anonym bruker Skrevet 23. oktober 2007 #3 Skrevet 23. oktober 2007 Kanskje det er det som plager min lille på 4 uker også. Han vil gjerne bare sutte på puppen, og når det kommer for mye melk så blir dette plagsomt for han. da greier han ikke å svelge unna.
mommytil2gutter Skrevet 23. oktober 2007 #4 Skrevet 23. oktober 2007 Det eneste som hjelper her, hvis han er egentlig sulten, er å amme liggende, da kan melka renne ut sidene liksom, ellers er det som expat sa, hvis han vil bare suge da får han tutten.
Fleskepølsa Skrevet 23. oktober 2007 #5 Skrevet 23. oktober 2007 Er hun i fin form ellers, eller kan det være ørebetennelse? Smerten kommer visstnok når barnet har ligget ca 20 min. Det hjelper når barnet blir løftet/ får hevet hodet.
AnLin *j07* med januargutt. Skrevet 23. oktober 2007 Forfatter #6 Skrevet 23. oktober 2007 Takk for svar. Har en liiten mistanke om at det kanskje kan være tenner på gang, men kjenner ikke noe i gummen hennes enda.. Er vanskelig dette her når de ikke kan fortelle hva som er galt.. :0)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå