Gå til innhold

Tidlig "ammetåke"?? Små-klønete?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen av dere som følte dere mer klønete og "småforvirret" før dere testet positivt? Bare lurte på om dette er et "symptom"??

Syns jeg er blitt så utrolig klønete de siste dagene. Glemmer ting 2 sekunder etter at jeg har spurt, mister ting i gulvet, og nå begynte jeg nettopp å lage middag selv om jeg VET at mannen min pleier å komme hjem en time senere enn vanlig på mandager...

Alzheimer light????

Videoannonse
Annonse
Skrevet

hehe, det har jeg gjort i det siste også... tror jeg går med babytanker i hodet hele tiden, og glemmer alt annet. Sendte faktisk samme beskjed på tekstmelding til en venn, to ganger. Ikke samme tekstmelding, men samme beskjed. Hadde helt glemt at jeg hadde gitt han beskjed noen timer tidligere.. surrete ja :-) hehe.. men tror nok ikke det er noe symptom gitt.

Skrevet

Hehe, kan ikke huske om jeg var slik før jeg testet positivt, men var definitivt sånn de første ukene =) Var skikkelig klumsete, mista ting og dunka borti altsalgs! Og hukommelsen min var helt på bærtur! Kunne spørre om noe, og glemme det 2 sekund etterpå! Og jeg er ikke slik til vanlig...

Så vet ikke om det kan være et symptom, men jeg opplevde det iallefall sånn!

Masse lykke til =)

Skrevet

Det er litt moro da :-) Og bare gå rundt i sin egen verden, og tenke på det vidunderlige som har skjedd!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...