Verdens peneste gutter er mine Skrevet 22. oktober 2007 #1 Skrevet 22. oktober 2007 Vi skal kjøpe gave sammen med søstra mi og sambo til mamma og pappa, tenkte på å kjøpe flora kaffeservise til de. Vet ikke hvor mange vi skal kjøpe, får se hva vi har råd til. De samler for å ha på hytta. Til svigermor tenkte jeg at vi skulle kjøpe kjøkkenglass, er så drittlei av å måtte være på vakt bestandig når vi er hos henne fordi hun er så hysterisk redd for disse kjøkkenglassene sine, ikke er de spesielt fine heller. Så tenkte å kjøpe 12 kjøkkenglass til henne. Søstra mi og samboeren vet jeg ennå ikke hva vi skal kjøpe Heller ikke til fadderene til lillegutt Og ikke til oldefar til lillegutt og dama hans heller. Så jeg tar i mot råd der med takk
(S)TinkerBelle <3 Skrevet 22. oktober 2007 #2 Skrevet 22. oktober 2007 Er hun redd for kjøkkenglassene sine? Jøss, hva slags glass har hun? hehe. Høres da ut som fine gaver det, bare svigermor vil bruke glassene da.. siden hun er så glad i de andre hun har. Oldefar kjøper du flaxlodd og en flaske med noe godt på til. Hehe.
Verdens peneste gutter er mine Skrevet 22. oktober 2007 Forfatter #3 Skrevet 22. oktober 2007 Ja du lurer på det, hun har vel nesten ikke like kjøkkenglass nå bare forskjellige, de koster ikke særlig mye, er noen glass gubben kjøpte da han bodde hjemme. Tenkte at hvis vi kjøpte kjøkkenglass til henne så skjønnte hun hintet.
Verdens peneste gutter er mine Skrevet 22. oktober 2007 Forfatter #4 Skrevet 22. oktober 2007 hadde det vært glass for 200 kr stk hadde jeg skjønnt hun hadde vært litt redd for de, men ikke når det er glass du kan kjøpe for 10 kr på rimi liksom. Vi kommer jo til å kjøpe sikkelige kjøkkenglass, ikke veldig dyre da men fine og heldt greie. Har ikke så god råd nå
Verdens peneste gutter er mine Skrevet 22. oktober 2007 Forfatter #5 Skrevet 22. oktober 2007 jeg liker også hjemmelagde gaver. Hadde jeg fått en flaske med hjemmelaget saft hadde jeg jublet. Elsker hjemmelaget saft. Tanta mi strikker bestandig genser til lillegutt til jul, bursdag også utenom. Setter stor pris på det.
Verdens peneste gutter er mine Skrevet 22. oktober 2007 Forfatter #6 Skrevet 22. oktober 2007 Vet dere hvor vi får kjøpt fine kjøkkenglass som ikke er alt for dyre?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå