ballblom Skrevet 22. oktober 2007 #1 Skrevet 22. oktober 2007 I helgen, da jeg trodde jeg hadde mistet tok jeg 2 ibux på lørdag, og 2 på søndag.. dette er sikkert ikke noen krise, men spør likevel - kan dette være bekymringsfullt? Hehe, jaaa... jeg er altfor bekymret, jeg vet det!! :-)
snart mor til 3 Skrevet 22. oktober 2007 #2 Skrevet 22. oktober 2007 det er bare å ta det med ro :-) nå vet jeg ikke hvor langt du er på vei,men vi er nok mange som har tatt ibux før vi visste vi var gravide..og mange finner ikke ut at de er det før det er gådd laaaang tid... absolutt alt på fyfy-listen er nok ikke sååå farlig...er heller bare det at de vil ikke anbefale det over tid...for slike som meg som egentlig er veldig plaget med hodepine og knasker smertestillende mer eller mindre daglig... dette har heldigvis blitt mye bedre nå,så jeg slipper det styret nå...men tidligere..huff... poenget mitt er at du skal nok bare slappe av...er mye meir skadelig for ungen at du stresser og bekymrer deg enn de fire ibuxene du har tatt... :-)
Anonym bruker Skrevet 22. oktober 2007 #3 Skrevet 22. oktober 2007 Var på sykehuset onsdag, da sa legen at ibux ikke var farlig før i uke 32. Dette hadde med hjerteklafene å gjøre, altså at man ikke kunne ta det etter uke 32.
*Super*Mamman* Skrevet 22. oktober 2007 #4 Skrevet 22. oktober 2007 Man skal ikke ta ibux mens man er gravid, men regner med at det ikke gjør noe for en gang...
Gjest Skrevet 22. oktober 2007 #5 Skrevet 22. oktober 2007 heia, eg og vil svare deg, tror ikkje det gjer noe, eg trodde eg hadde miste sist svangerskap i uke 8 og fikk beskjed av legen at det var dødt, og drakk alkohol, 1 uke etter levde det..og legen sa det ikke gjorde så mye, så lenge det var den ene gangen..tenk de som ikke får vite de er gravide før langt på vei...hadde du smerter også??
#Aurora har tre gutter# Skrevet 22. oktober 2007 #6 Skrevet 22. oktober 2007 Du kan slappe av.Men ikke ta ibux.
ballblom Skrevet 22. oktober 2007 Forfatter #7 Skrevet 22. oktober 2007 Jeg vet jeg ikke skal ta ibux når jeg er gravid, men trodde at jeg hadde mistet.. derfor tok jeg det istedetfor paracet. Hadde litt småvondt i magen.. mye nervøsitet tenker jeg. Og var i tillegg livredd for at smertene skulle begynne, så tok et par ibux for sikkerhetsskyld. Hadde blitt så redd hvis jeg hadde begynt å blø skikkelig.. samboeren min er på guttetur i Italia, så var skummelt å være her alene og bare vente på at det skulle starte.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå