Gå til innhold

Vill dere testet?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg skal operers i magen og er samtidig redd for at jeg skal være gravid. Har IKM på lørdag/søndag. Operasjonen er torsdag. Sykepl.på sykehuset hvor jeg skal opererers sier at en blodprøve uansett ikke vil fange opp Bhcg såpass tidlig, dersom jeg tester på onsdag, mens Riksen /IVF-klinikken sier at man kan finne spor av bhcg i blodet allerede på dag 9 i syklusen dersom jeg er så heldig å være gravid.

Hvem ville dere ha stolt på? Hva ville dere ha gjort? Det nærmer seg operasjonsdato!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hcg i blod begynner vel å produserer med en gang egget fester seg. Sørg for å få tatt en blodprøve før operasjon du. Det hadde i alle fall jeg gjort!

Skrevet

Takk for svar. Nå ser jeg at det jeg skriver kan virke veldig misvisende. Jeg mente ikke dag ni i syklusen, men ni dager etter event. befruktning. Altså dag 23 i syklusen. Kan man teste etter bhcg på dag 23?

Skrevet

Jeg ville definitivt tatt en test. Hadde jeg vært deg ville jeg dratt en tur til fastlegen dagen før operasjonen og tatt en blodprøve for sikkerhetsskyld.

Lykke til med operasjonen.

Klem.

Skrevet

Hei, regner med at du ikke bør være gravid med denne operasjonen siden den ligger i mage regionen. Hvis du er i tvil så kan de vel sende deg en snartur ned til innvendig ul for å se om det er noe anntydning til bitte små prikker.....

Ellers så hadde jeg tvunget gjennom en blodprøve med svar før operasjon.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...