Anonym bruker Skrevet 22. oktober 2007 #1 Skrevet 22. oktober 2007 lager dere opp flere flasker om gangen og varmer når barnet skal ha mat eller lager dere kun til hvert måltid. ? tenker på når en feks er ute på kafe eller lignende. litt stress å lage kun en flasker om gangen...
Mamsen og lillegutt Skrevet 23. oktober 2007 #2 Skrevet 23. oktober 2007 Når jeg skal ut,så koker jeg vann og har på flasker,så har jeg flaskene i en sånn termobag for flasker,og så har jeg med pulver. når han skal ha mat,så bare blander jeg det.... da slipper man å spørre om noen kan varme for deg... Hjemme har jeg kokt vann på flasker og har i kjøleskapet,så varmer jeg det i microen når han er sulten og blander i pulveret... Blir mindre svinn på den måten:)
Anonym bruker Skrevet 23. oktober 2007 #3 Skrevet 23. oktober 2007 Når jeg skal ut bruker jeg ferdig pakkene med mme....så egenlig kan det nok ristes ut i kaldt vann og varmes i mikro ved behov... Husker jeg lagde en liter om gangen og blandet i kaldtvann dette sto i kjøleskapet, ungen der var 8 mnd og fikk det rett fra kjøleskapet. Den literen holdt 2-3 dager. Det som står på pakkene i Norge er hysteri...grunnen til at pulvret skal blandes i varmt vann er jo beregnet på at du gir det med engang...og babyer liker ikke kald melk. Men min drikker romtemperert.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå