Gå til innhold

Ny her inne.... og bare 28 dager igjen...

Frk. Lykke

Anbefalte innlegg

Hei jenter!! Jeg har ikke vært obs på dette forumet. Dumt da jeg har følt meg litt gammel til tider når jeg har lest andre forum. Jeg er forøvrig 35 år og venter mitt første barn. Jeg skal ha keisersnitt den 19.november. Jeg har vært sykemeldt siden påske, så dette har vært et langt svangerskap. Jeg bor i oslo. Jeg er ikke fra oslo, så jeg kjenner ikke mange med barn her. Kanskje jeg kommer på treffet på onsdag hvis formen er bra. Jeg har høyt blodtrykk,ødem, kvalme og p i urinen så blir sjekket svært hyppig. Men har en kjekk samboer som nok vil kjøre meg både til og fra møtestedet, så det skulle nok gå bra.

Klem

Fortsetter under...

Hei hei!

Det er første gang jeg også er her inne! Og vet du hva? Vi skal ha ks på samme dag :-)

Vi venter jente. Har en gutt fra før. han fikk jeg da jeg var 35. Nå er jeg akkurat blitt 37.

Vi bor like utenfor Drammen på "landet" :-)

Når har du din egentlige termin?

Min er 26 november.

Klem

Hei! Jeg har min egentlige termin 30.november. I dag har vi 23 dager igjen... Jeg gleder meg så grensesløst. Jeg kom meg ikke på det treffet.. Kanskje neste gang.. Kanskje du også blir med da?? Jeg bruker forøvrig være på Stoff og stil i Drammen, de har mye fine julestoffer. Hvis du vil, kan du skrive til meg på pm. så kan vi glede oss i lag... klem

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...