Gå til innhold

dere som har gått på ketolyse,har noen spm


GRAM

Anbefalte innlegg

hva må jeg kjøpe for å starte med en slik kue og er det nok å kun drikke den greia åsså slutte med den?har ca 10 kg jeg skal ah bort..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

HHMM - nå vet jeg ikke hva du forbinder med ketolyse. Drikke den greia? Hvilken greie?

 

Hovedopplegget i ketolyse er å kutte ut det meste av karbohydrater i kostholdet, dvs ikke spise brød, ris, pasta, sukkervarer etc.

Kostholdet skal da hovedsakelig bestå av kjøtt/fisk/egg/grønnsaker/salater og FETT.

 

En dagsplan kan være:

Frokost: 2 stekte egg, 1/2 pakke bacon, en stekt tomat

lunsj: Blandet salat med oliven og fetaost (apetina m/oljedressing)

Middag: Kotelett med salat, brokkoli og blomkål/fetaostmos

Kvelds: 1 avocado m/reker og sitronpepper

 

I tillegg masse vann og noen kosttilskudd.

På www.ketolyse.no finner du alt du trenger å vite om Ketolyse

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da tror jeg du mikser det opp med den kuren som heter xtravagansa eller noe lignende... Der er det snakk om noe milkshake. I Ketolyse er det vanlig mat, men ikke de med mye karbohydrater som gjelder.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

man skal jo ikke det som gravid ettersom hva jeg har forstått(legge rved link), jeg fikk beskjed i dag om at jeg har keton i prøvene mine og det er ikke bra. men det er helt ufrivvilig, jeg klarer ikke holde på mat(er i 11 uke)

jeg visste ikke hva keton/ketose var s[ jeg mptte sjekke litt etter.

 

raser ned i vekt fordi ketose betyr at fettcellene blir fort borte, men 7 kilo på 4 uker er mye med tvillinger i magen,

skal ikke klage over de kiloene jeg har gått ned, for jeg var ca 10 over vektig, men nå lurer jeg på når de skal slutte å rase av som de gjør, for etter en stund er det jo ikke sunt for kroppen.

 

http://www.lommelegen.no/php/art.php?id=375619

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...