Anonym bruker Skrevet 22. oktober 2007 #1 Skrevet 22. oktober 2007 Nå er jeg i 11.uke av mitt første svangerskap.Og jeg er ganske hekta på tanken at jeg er gravid. Gleder meg utrolig masse,og det gjør barnefaren og resten av familien og.Men jeg merker at jeg henger meg opp i ganske mange ting.Er veldig redd for å miste det,så bare jeg får litt vondt i magen eller lignende kommer bekymringene med en gang,selv om jeg prøver å skyve dem unna.Jeg vil jo bare glede meg,og ikke bekymre meg. Men jeg håper jeg ikke er den eneste som har det sånn,og at det er ganske normalt.
Anonym bruker Skrevet 22. oktober 2007 #2 Skrevet 22. oktober 2007 Hmm... Du har ikke fått så mye respons på dette innlegget ditt, det er visst ikk lov å glede seg så mye her inne.
ballblom Skrevet 22. oktober 2007 #3 Skrevet 22. oktober 2007 Jeg er litt omvendt jeg.. glemmer ofte de positive tingene, og tenker på det negative. Men det har kanskje litt med humørsvingningene å gjøre. Kan le og smile i ett øyeblikk, og strigråte det neste. Men ååh, jeg gleder meg jeg også!! :-) Tiden går så saaakte!!!
Barnkanskje? m liten prinsesse Skrevet 22. oktober 2007 #4 Skrevet 22. oktober 2007 Her er det også ei, og en til og ganske mange flere rundt oss som gleder oss!! Men tørr ikke helt å slippe gleden løs helt enda. Er nok som du sier alle disse tankene som lurer innimellom som får oss til å være ekstra forsiktige;) Vi har ikke engang turt å si det til familien enda, men er bare passert uke 9 så har jo fortsatt noen uker til det er litt tryggere.. Men er jo virkelig et mirakel detta her!!! Tenk da, om vi har en liten baby som er bare vår til sommeren.. *drømme*
Rascal_4.11<3 Skrevet 22. oktober 2007 #5 Skrevet 22. oktober 2007 Jeg gleder meg også kjeeempe mye til å få ett lite knøtt i armene, men kan ikke si vi klarer å slippe gleden løs ennå, men bare jeg kommer over 12. uke så blir det nok litt lettere å glede seg og faktisk se for seg at det faktisk kan gå andre steder enn i fantasien min:)
TBM28 er lykkelig 4barnsmamma Skrevet 23. oktober 2007 #6 Skrevet 23. oktober 2007 Ja gleder meg jeg også, men har ikke helt sett for meg 4 barn, men men..... Får ta en dag av gangen så skal det nok gå bra
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå