Anonym bruker Skrevet 22. oktober 2007 #1 Skrevet 22. oktober 2007 La inn denne tråden på sex og samliv, men fikk ikke mye respons der gitt. Kanskje ikke så mangen er der inne, eller?????? Uansett, er det mangen her som noen gang har hatt jente sex? Hvordan er det? Like godt som en mann? Bedre?? Verre??? PLIS, SVAR MEG NOEN!!!!!!!!! MÅ HA SVAR!!!!!!!! TUUUUUUUUUUUSEN TAKK!!!
Gjest Skrevet 28. oktober 2007 #2 Skrevet 28. oktober 2007 unnskyld meg, men hva i all verden har jentesex på siden "barnimagen" å gjøre? bare spør... nyskjerrig..
Anonym bruker Skrevet 29. oktober 2007 #3 Skrevet 29. oktober 2007 Er du jævla treg eller bare stokk hakke dum???? Hvis du leser hovedinnlegget bedre og nøyere, så skjønner du sikkert..... Sikkert lesbiske/bifile som har barn i magen og som tar en titt innom denne siden...eller er det bare de hetrofile som får lov til det???? Tenk før du svarer, drittkjerring!!!!!
Amanda- Skrevet 29. oktober 2007 #4 Skrevet 29. oktober 2007 greit og spørre om det.,. jeg vet ikke... har aldri vært opp til vurdering.. men dette er røykedebaten... ser dette på krangle og.. min mening litt feilt forum og spørre om det på...
Anonym bruker Skrevet 30. oktober 2007 #5 Skrevet 30. oktober 2007 HI er jo bare en stor kødd , som skal ha det så morsomt! Overse slikt.
Anonym bruker Skrevet 31. oktober 2007 #6 Skrevet 31. oktober 2007 Siterer: "HI er jo bare en stor kødd, som skal ha det morsomt!" Ja, jøss, for du kjenner jo HI så jæææææævlig godt!!! Og hvorfor overse slikt??? Hva om han/hun vil ha et svar da???? Er alle her på BIM like sære som den personen over her er?
Anonym bruker Skrevet 31. oktober 2007 #7 Skrevet 31. oktober 2007 Så svar HAN du da , di forbanna brøl ape!
Anonym bruker Skrevet 2. november 2007 #8 Skrevet 2. november 2007 Jada, så, så så, roooooooooooooolig nå! Brøl-apen skal svare xD Jente sex er.....er.......er digg??? Skal jeg gå inn på detaljer og eller? -.-
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå