Bethenc Skrevet 22. oktober 2007 #1 Skrevet 22. oktober 2007 Hei alle sammen! Etter å ha mistet begge egglederen pga svangerskap utenfor livmoren så skal jeg nå begynne med nehandling på fertillitetsklinikken i Porsgrunn. Noen som har vært der og kan forklare meg litt prossessen i dags oversikt? Hvor lenge går jeg på hormon sprøyter? når tar de ut egg?hvor lang tid tar det da før de setter inn igjen? Hjelp! Hilsen ei som håper på en veldig fin julegave
Madam-mim Skrevet 22. oktober 2007 #2 Skrevet 22. oktober 2007 Hei:) Jeg hører til i Porsgrunn, og har hatt mitt første ivf forøk der nå i høst. Jeg startet på synarela spray på dag 20 i syklusen. Gikk på denne, spray morgen og kveld i hvert nesebor, i 18 dager. Nedreguleringstiden varierer stort sett fra 2-3 uker. Så startet jeg på Puregon 150ie. Da reduserte jeg spray til et nesebor morgen og kveld. Var på ul på dag 10 på sprøytene. Og satt el-sprøyta to dager etterpå. Uttak på dag 14 etter sprøytestart. Og innsetting to dager etter det. Variere også litt hvor lenge man går på sprøytene, men oftest mellom 10-14 dager. Jeg gikk 11 dager på sprøytene. De er veldig hyggelig og flinke i porsgrunn:) Ønsker deg lykke til!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå