Gå til innhold

alt føles så annerledes....


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Hei.Er helt ny her inne:) Det jeg lurer på er at alt føles så annerledes denne gangen. I mitt første svangerskap var jeg kun litt trøtt ellers var det helt fantastisk. Denne gangen kom kvalmen for fult i uke 7 og nå er jeg kvalmen og trøtt stort sett hele døgnet. Litt slitsomt...er det normalt å ha 2 så forskjellige svangerskap?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

jeg var kjempe kvalm og trett hele det første svangerskapet,og kjempe ømme pupper. denne gangen er jeg bare trøtt.fikk jente første gang, kanskje jeg får gutt denne gang da:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!! Og velkommen hit!!

 

JA det er fullt mulig å ha to vidt forekjellige svangerskap. Ser bare på meg selv nå, er ikke kvalm i det hele tatt (ikke ennå i alle fall),men med mine tidligere svangerskap har jeg spydd fra uke fem!! Det sises at det er forskjell på hva kroppen din reagerer på, om du tåler å bedre å bære frem gutt eller jente!! Jeg har tidligere fått jente, så kanskje jeg bærer på en gutt nå??:D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ja jeg lurer å på om jeg får gutt:) har jo jente fra før....men hvor langt er du på vei maria...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den tanken har slått meg også at det kanksje er motsatt kjønn. Jeg fikk gutt første gang, så kanskje det er jenten som kommer denne gang. Venter også nr 2 i juni. Blir spennende:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har hatt en lik start på mine svangerskap. Kvalm begge gangene.Er i uke 9+1 i dag, tror kroppen min reagerer veldig på HCG økningen, og den stiger like mye uavhengig av gutt eller jente. Jeg fikk gutt sist, nå vet jeg ikke enda;)

Det kan være store forskjeller på svangerskap:)

Tror ikke det er forskjell om en er kvalm, om det er gutt eller jente, heller hvordan kroppen responderer på forandringen;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Er snart seks uker på vei, alt er så annerledes nå. Før har jeg vært kvalm før TR. Da merket jeg at jeg var gravid fordi jeg ble så bilsyk og hadde metallsmaki munnen etc. Nå hadde jeg ikke mistanke engang, før jeg var fem uker på vei!!! Og med det merket jeg det fordi jeg hadde så ømme bryster også passa ikke BH`en mer, og det er ikke helt vanlig for meg når jeg bare skal ha mens....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ja blir kjempe spennende. har ikke vært hos legen enda. føler det er litt tideli. gruer meg allerede til fødselen, jeg har en på bare 10 mnd så er ikke så lenge siden

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mitt forrige svangerskap var jeg nesten 6 uker på vei før jeg oppdaget at jeg var gravid. Det var deilig. Tiden gikk fort og jeg var i fin form. Nå var alt annerledes helt fra starten og formen blir absolutt ikke bedre. Heller værre. Jaja håpe det går over snart, slik at jeg får litt mer overskudd til lillegutt som vil at mamma skal leke...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...