Gå til innhold

Trener dere?


maibaby-Ingrid2008

Anbefalte innlegg

Får litt dårlig samvittighet siden jeg ikke har trent på et par mnd nå. Har gått en del tur for å holde meg litt i form, men det har ikke vært det store tempoet på disse. Grunnen til at jeg ikke har trent er at jeg blir så fort sliten og uvel, og murringene i magen blir kraftigere og magen kan bli litt øm. Begynner å føle meg gnerelt mindre uvel nå, så tenker jeg skal prøve å gå på spinning i dag og ta det helt med ro.

 

Hvordan har dere gjort dette med trening?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei :o) Jeg jobber med trening, så jeg er like aktiv som før. Har 2 el. 4 spinningtimer i uka, og noen av timene er IKKE pusesykling...hehe... Kjører opp mot 95 % av makspuls. Og det går helt fint :o) Merker ikke noe i bekkenet (enda....og håper jeg slipper bekkenløsning denne gangen), og heller ikke noe annet ubehag av noe slag. Eneste jeg skulle vært flinkere til er styrketrening, men der hadde jeg et forbedringspotensiale før jeg ble gravid også.

 

Aberet er vel at jeg ikke alltid føler meg så opplagt til å ha spinningtime om formiddagen når kvalmen er på tur :-S Men det går det og :o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, jeg trener nesten som før. Har vært heldig og vært lite dårlig foreløpig, men selsvagt litt ekstra trøtt og uopplagt innimellom.Har gått ned til 3 ganger i uka, og det er ikke alltid det blir dobbeltime som før, men jeg trener spinning og styrke i allefall 3 ganger i uka, i tilegg til noen turer ute. Jeg er vant til å trene, og fortsetter med det så langt ut i svangerskapet som mulig. Men jeg roer litt ned, presser meg ikke opp på de høyeste pulstoppene nå, men blir god og svett og får god fart på pulsen. Jeg tror man bør trene så lenge man klarer, vil tro at man vil få igjen for det både for å klare fødselen og for ikke å legge på seg for mye.

 

lykke til:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!

 

Jeg er en person som elsker å trene, men gjør det ikke nå. Egentlig jogger jeg men det går ikke. Får vondt i magen, dessuten er jeg helt utslitt om dagen. Håper jeg blir litt bedre form snart så jeg orker å ta vare på meg selv og trene litt. Trener vanligvis for meg selv to ganger i uka. Kondisjon og styrke. Så det er ikke alle som er like flinke som de over her :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...