Anonym bruker Skrevet 22. oktober 2007 #1 Skrevet 22. oktober 2007 Noen som kan anbefale meg en mammakåpe til vinteren? Til en grei pris. Jeg vil helst ha en mammakåpe, da de sitter bedre enn en kåpe i x antall str for stor...
Anonym bruker Skrevet 22. oktober 2007 #2 Skrevet 22. oktober 2007 Hvor finner man yttertøy i det hele tatt?? Virker nesten som det er meningen vi skal holde oss inne i vinter..
Anonym bruker Skrevet 24. oktober 2007 #3 Skrevet 24. oktober 2007 Jeg har funnet en sort mammakåpe på HM til 599,- som skråner veldig utover, litt tynt stoff kanskje. Også har jeg funnet en sort mammakåpe(også i pepitaruter) på babyshop til 699,-. Den er litt "snurpet innover" på armene og nederst, i et litt tykkere ullaktig stoff. Selv kjøpte jeg den på HM, men kommer ikke til å bruke den før magen er TYDELIG under jakka.
Anne_b1980 Skrevet 21. november 2007 #4 Skrevet 21. november 2007 kjøpte en fin sort kåpe med snittet under puppene i sverige, men var vero moda av merke, litt dyr da, 799,-
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå