Anette25 Skrevet 22. oktober 2007 #1 Skrevet 22. oktober 2007 Den 21. Å kl 22 i kveld setter vi eggløsningssprøyta. Onsdag henter de ut, gleder gruer meg. Andre???
♡ ønsker lykke♡ Skrevet 22. oktober 2007 #2 Skrevet 22. oktober 2007 Masse lykke til! Endelig er det din tur!!!!! Gled deg du, du har så masse å se frem til :-) om uttaket er smertefullt får du bare se på det som en forsmak på fødselen din :-) KLEM
Filip sin mamma <3 Skrevet 22. oktober 2007 #3 Skrevet 22. oktober 2007 åh jeg har tenkt på deg for vi ligger likt. var på ul 18,og i kveld kl 23 setter vi el-sprøyten. uttak på onsdag og innsetting på lørdag,for ingen lege der på fredag,men det blir spennende å vente en kstra dag så eggene rekker å utvikle seg mer.kanskje,..hehe
Emilia og lille Oliver:-) Skrevet 22. oktober 2007 #4 Skrevet 22. oktober 2007 Lykke til:-) Ville bare si det gikk 3 dager mellom uttak og innsett på meg og, egget de satt inn var 8 delt, og nå har vi en liten spire i magen. Denne gangen var det flere som falt fra av de som ble befruktet, så tror nok en ekstra dag gjør at de av best kvalitet blir lettere å skille ut:-)) Igjen masse lykke til!!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå