Gå til innhold

Nå vil jeg poppe ungen!

Anbefalte innlegg

Nå er jeg klar for å føde altså.. fortsatt mange dager (39)igjen, men vil så gjerne ha ut lille babisen! Sover dårlig om natta å dagene går så sakte.. Håper virkelig ikke jeg må gå over tiden, heller 14 dager før, men sånn er det vel for alle! Tenker ikke på at det blir vondt å føde, bare at det skal bli godt å få dette overstått! Blir så fint å få babyn ut.. Gleder meg til adventstid med baby i fanget å julesang på cd-spiller!

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/10705708-n%C3%A5-vil-jeg-poppe-ungen/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Eg og alltså........................ håper ho komer før termin slik at vi rekker å få ho med på årets julegave, kalenderen for neste år.........etter MIN termin er eg fødeklar i morgen....... om 11 dager ER eg det etter sykehuset beregning så om ho venter til dess må det vell være lenge nok å vente???????????????????

Eg og har vært klar på at fødselen gjerne kunna starta no, enda eg har 27 dager igjen til termin.

Har vært syk to helger no, og skikkelig iling i ryggen om eg sit oppreist..

Var til jordmor i dag for å sjekke at allt var ok, ho afnt ut at ungen hadde veldig høg hjertelyd, og sendte oss til fødeavdelinga på sykehuset for å få sjekka at allt var ok.

der hadde dei på et sånt belte på magen i 30 min,for å registerere hjerteslaga til ungen, dei fant ikkje noke gale der. dei kjente og såg at haudet anatgelig har festa seg.

Men ho på føden sa, at de beste var om ungen holdt seg inne der 2 uker til... for de har så mykje å sei på kor kvikke og raske dei blir når dei blir født, og sugeteknikken til amminga osv.

Så no er eg litt meir innstilt på 2 uker til iværtfall.. :)

Lykke til

Jeg å:o)

Merker at samboeren min å begynner å bli rastløs.

Tror han gleder seg til fødsel og fødselperm på to uker sammen oss.

Se at alt er bra, han lille er frisk osv:o)

Er så spent.

Fikk 6 dager før pga keisersnitt men kan godt komme nå.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...