Miss K Skrevet 22. oktober 2007 #1 Skrevet 22. oktober 2007 Hei jenter, noen som har erfaring med at fryseegga ikke har overlevd, og når mensen kommer etterpå?? Har knaska progynova i to uker og tatt progestan i to dager ....og nå er det jo bare å begynne og vente på tanta...har ikke flere fryseegg, og håper å rekke et forsøk før jul! At det skal være så vanskelig!!
♥♥Vilsågjerne♥♥ Skrevet 22. oktober 2007 #2 Skrevet 22. oktober 2007 Jeg opplevde det samme som deg i august. Heldigvis kom mensen ganske rett etter jeg slutta med hormonene. Husker ikke akkurat når,men det var kun snakk om dager for meg. Du skal se du rekker et forsøk før jul ! Lykke til !
Miss K Skrevet 22. oktober 2007 Forfatter #3 Skrevet 22. oktober 2007 Takk for svar. Da håper jeg den er rett rundt hjørnet! :-) Lykke til du også!
lilly01 Skrevet 22. oktober 2007 #4 Skrevet 22. oktober 2007 Upplevde samma sak. skulle sette in en måndag fick mens en på onsdag. så det gick fort. Er nu igång med sprayen igen Det er veldigt trist ner de ikke øverlever. Men det er bara og ta nya tag ogpuste dypt. Lycke till
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå