Gå til innhold

Gjett om eg blei gla igår??... : )

Anbefalte innlegg

Sku på bursdagsmiddag hos mamma og pappa...De sku ha sosekjøtt og spurte meg tidligere i uken ka d va eg ville ha ved siden av... har hatt litt dilla på potetstappe, så d ville eg selvsagt ha... åså fikk eg et innfall.. kålerabistappe...det hadde vært godt... de andre bare lo godt av meg, å sa æsj... hehe... men så kom vi opp dit igår, å jammen var det ikke både potetstappe og kålerabistappe på bordet... laget kun for meg... de andre fikk noe ant... hehe... : ) pappa hadde laget mat hele dagen til sin gravide datter... åååh, så søt... å kålerabistappen va driiit go... : ) ... Håper dokker andre har like gode mennesker rundt dokker som prøver så godt de kan for å gjøre den gravide gla!... : )

En veldig go start på den siste uken i 1 trimester!!... : )

Ha en strålende dag folkens!

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/10705694-gjett-om-eg-blei-gla-ig%C3%A5r/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hahaha....så koslig da:=)Kjekt å bli oppvarta litt o når du går gravid:=)

Kor e du frå da?Hørres ut så du e fra området der eg bur på dialektå....eg bur på sør-karmøy...Venta baby nr 3 i mai...den 17 faktisk:0

Du da?Rondt samme tiå gjedna ...ser du o har ei veka igjen te 2 trimester:=)Ååååå...ska bli godt å komma øve dn kneiken der o:=)

Lykke til_=)

eg e fra bergen.. men bor i kristiansand no.. gift me en sørlending... : ) dette e første mann, termin 14 mai... skikkeli arti...ska på ultralyd på torsdag så d e veldig spennende... baby nr 3 ja... åh så kjekt... kor gamle e de andre då?... Lykke til du og... dette her e helt fantastisk syns eg!.. : )

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...