Gå til innhold

Desember: Fru Gyldenkron

**synne**

Anbefalte innlegg

Hvordan går det med deg? Er du sykemeldt? Håper du er bedre!!! Vi er endelig kvitt vannkoppene her. Og knerten ar nattavvent! :) Har ikke fått pupp om natta på 5 netter nå.. Han snurrer rundt på gulvet her nå. Kommer seg ikke fremover, men rundt og rundt og bakover/sidelengs... Snuppa har begynt å leve seg inn i film og bøker.. Roper og hyler til tven..hehe.. og på søndagsskolen sitter hun helt oppslukt og stirrer på lederen.. hehe.. så artig å se på... :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Tja, har vært meget bedre, kan man si. Dette har vært (og er) helt forferdelig. Er litt bedre enn da jeg ble lagt inn, men ikke bra i det hele tatt. Er sykemeldt en mnd, men det spørs om ikke det blir lengre.

Så deilig å bli kvitt nattpuppen :-) Her var det brått slutt på pupp, når mor ble innlagt. Og med hjertemedisin innabors, er det ikke akkuratt amming jeg har lyst til. Han vil fremdeles ha, men gir seg fort, får melk i kopp i stedet.

Hadde vært så utrolig kjekt å se dere, se ungene som vokser og utvikler seg. Men akkuratt nå har jeg nok med meg selv, vi får ta det igjen senere.

Er ikke innom her så mye for tida, men av og til må jeg jo sjekke :-)

Hils alle

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei :)

Så synd å lese at det ikke står så bra til hos deg nå.

Må bare få ønske deg god bedring, og ta den tiden du trenger borte fra jobben.

Stor klem fra mæ.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...